Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sananvapaus murenee...
Mä sentään osaan laittaa linkit/lähteet viesteihinOlisiko ap:nkin vihdoin aika hankkia se kuuluisa "oma elämä"
Vai meinaatko kauniit kesäpäivätkin tuhlata jonninjoutavaan kirjoitteluun ja linkkien kopiointiin?
Mä sentään osaan laittaa linkit/lähteet viesteihin
Hyvä, sä voit sit treenata linkkien avaamista, asian lukemista ja sen ymmärtämistä niin voit olla joskus itsestäsikin ylpeäLoistavaa, olen sinusta tosi ylpeä
![]()
Hyvä, sä voit sit treenata linkkien avaamista, asian lukemista ja sen ymmärtämistä niin voit olla joskus itsestäsikin ylpeä![]()
Kiitos oikein hyvin menee, surettaa palstapersun puolesta kun joutuu ihan itse keksiä juttunsa.. Ja tuohon sananvapauteen sulla ei ilmeisesti ollut mitään kantaa? Ihan vaan halusit muuten hyökkäillä muka hauskalla tavallasi?Ei tarvi kuule treenata, käytän nettiä päivittäin työhöni, joten enköhän handlaa sen homman
Mites sulla nyt menee, kun lempijulkaisusi on kuopattu? Vai oliko sulla jotakin oikeaakin asiaa?![]()
Sanoppa muuta, tais suvakit olla MV:n suurkuluttajia.Kummallisen hyvin suvakit tietävät Mv:n sisällön ja mitä siellä tapahtuu. Hyvin outoa tosiaan.
Nyt varsinkin tietää kun pellkkää tyhjää..Kummallisen hyvin suvakit tietävät Mv:n sisällön ja mitä siellä tapahtuu. Hyvin outoa tosiaan.
Kummallisen hyvin suvakit tietävät Mv:n sisällön ja mitä siellä tapahtuu. Hyvin outoa tosiaan.
Kiitos oikein hyvin menee, surettaa palstapersun puolesta kun joutuu ihan itse keksiä juttunsa.. Ja tuohon sananvapauteen sulla ei ilmeisesti ollut mitään kantaa? Ihan vaan halusit muuten hyökkäillä muka hauskalla tavallasi?
Vähän niinkuin tämä viestittelysi tässäYleensä on tapana ottaa selvää mistä keskustelee joten toki on tullu luettua juttuja, tietty jos keskusteluksi lukee aiheen ohi puhumisen tai paskan jauhamisen niin ei sitä silloin tarvitse tehdä.
Vähän niinkuin tämä viestittelysi tässä
Enivei, ap:n linkkaama "uutinen" oli nyt kyllä niin epäselvä räpellys, että en tajunnut oikein mitään.
Ja kellään ei ollu aloitukseen,tai sananvapauteen sanottavaa? Hei oikeesti ihmiset, ei se oo niin vaikeeta, nyt ihan reippaasti ja omin sanoin keskustelua!! Vittuilla osaa (tai yrittää osata ) kuka tahansa, keskusteluun vaaditaan vähän enemmän.
No tuon tajusin, mutta miksi ja mihin turhautui.
Sananvapaus on turvattava, mutta sille vedetään lainsäädännössä rajat. Se on tarpeen, sillä jotkut eivät niitä rajoja tunne toisin sanoen käytöstapoja.
Mitä sanottavaa itselläsi on?
No tuon tajusin, mutta miksi ja mihin turhautui.
Kiitos =)
Aivan samaa mieltä, monelta vaan on kokonaan hämärtynyt se perimmäinen ajatus tuosta sananvapaudesta, kuvitellaan et mitä vaan ja missä vaan saa sanoa, joutumatta ongelmiin. Esim mv tapauksessa monet jutut olisi voinut kirjoittaa loukkaamatta ketään, kertomalla vain oikeat tiedot, eikä vääristää juttuja ja antaa mielikuvia jotka uppoaa tiettyihin ihmisiin kuin kuuma veitsi voihin.
Sananvapaus on todella tärkeä oikeus maailmassa ja sen eteen on tehtävä paljon töitä, mutta ensimmäiseksi ihmisten tulisi opetella mitä se tarkoittaa.
Pelkäsikö joutuvansa Iljan kanssa tutkittavaksi, tajusi ehkä et ei ollutkaan niin oikeassa niistä "tekaistuista" jutuista Iljaa vastaan ja pelasti oman nahkansa?