O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Sä oot niin omituinen, ettei kukaan uskalla lähestyä. Luulevat että oot ollu linnassa, ku oot tollanen tatuoitu jätkä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:oot liian homomainen, ei pahalla (ei mitààn homoja vastaan)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös se yksi mamma aamulla teiltä viestitellyt? Onks sulla liilat lakanat?
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Oikeasti mä oon ihan kiva ja hyvin varustettu mies (22/5).
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Sä oot niin omituinen, ettei kukaan uskalla lähestyä. Luulevat että oot ollu linnassa, ku oot tollanen tatuoitu jätkä.
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Oikeasti mä oon ihan kiva ja hyvin varustettu mies (22/5).
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja ff:Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Oikeasti mä oon ihan kiva ja hyvin varustettu mies (22/5).
Olen tatuoitu jätkä!
Mitä toi 22/5 tarkoittaa? Ikä ja älykkyysosamäärä?
Alkuperäinen kirjoittaja WAUDE!:Hei hei, tatuoitu jätkä on lisännyt sanavarastoaan palstalla!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WAUDE!:Hei hei, tatuoitu jätkä on lisännyt sanavarastoaan palstalla!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkäikäinen olet?mistäpäin olet?millaista naista etsit palstalta,kun suurin osa palstsilijoista on "lapsellisia" äiti-ihmisiä?
oletko valmis ottamaan koko paketin äiti + lapset?
parisuhde ja perhe-elämä on muutakin kuin tatuoinnilla retostelua.
kerros jotain muutakin,kun tuo iänikuinen "olen tatuoitu jätkä"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkäikäinen olet?mistäpäin olet?millaista naista etsit palstalta,kun suurin osa palstsilijoista on "lapsellisia" äiti-ihmisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Elämäni naista etsin. Koko pakettihan se on otettava jos niikseen tulee.
Juu ei kuulu perhe-elämään tatskoilla retostelu ja en retostele niillä nytkään sattuu vaan niitä olemaan johtuen varmaan siitä kun Olen tatuoitu jätkä! Meinas unohtua 22/5 pystyvä kieli mies =)
Olen tatuoitu jätkä!