Ei taida uskaltaa enää risteilylle lähteä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta itärajalla tuntuu olevan mökkejä edullisesti vuokralla.

Tosin, joo, mieluummin maksaisin enemmän jos se takaisi turvan.

Mut hei. Vuokraa kiva hotelliviikonloppu vaikka Tampereelta ja syö ja juo niin kuin tekisit laivallakin.

Mutta itärajalla tuntuu olevan mökkejä edullisesti vuokralla.

Tosin, joo, mieluummin maksaisin enemmän jos se takaisi turvan.

Mut hei. Vuokraa kiva hotelliviikonloppu vaikka Tampereelta ja syö ja juo niin kuin tekisit laivallakin.
tahtoisin nähdä meren ja ostaa tuliaiset kesäksi. Ja Tallinnassa on paljon kauppoja mitä ei Treelta löydy. Uskaltaisikohan sitä mennä Tukholmaan, pommit räjähtelee ja teinit ammuskelee... Ehkä Tallinnan matka olisi turvallisempi.

Itse en o koskaan edes käynyt. Sisävesiristeily on riittänyt. Tampereella oon käynyt useinkin hotellissa mutta se uusi torni on vielä kokeilematta. Myös muitakin hotelleja oon kokeillut Kuopiossa ja Seinäjoella ja Jyväskylässä.

Itse en o koskaan edes käynyt. Sisävesiristeily on riittänyt. Tampereella oon käynyt useinkin hotellissa mutta se uusi torni on vielä kokeilematta. Myös muitakin hotelleja oon kokeillut Kuopiossa ja Seinäjoella ja Jyväskylässä.
No huh, ihan uskomatonta. Kyllähän se kuuluu jo nykyihmisen yleissivistykseen. Varsinkin Turku-Tukholma on elämys kun molemmissa päissä on upea saaristo ja siellä toisessa päässä on aivan mielettömiä miljoonavilloja kilometrejä toistensa perään

Mikä torni? Kävimme ryhmämatkalla Näsineulassa vuonna kirves ja miekka eli kivikaudella.
Olen kateellinen pelkureille. Minua droonit ja muut uhat vain naurattavat.
Näin tänään kadulla rotan sitten oravan ja lintuja. Jos seuraa liikaa uutisia, elämä menee pelkäämiseksi. Käy kuin lastensadussa, jossa kana luulee taivaan putoavan niskaansa.

Yhteistyössä