ei tärpännyt sit taaskaan

  • Viestiketjun aloittaja stressaantunut
  • Ensimmäinen viesti
stressaantunut
Pyytäisin tähän vaan asiallisia kommentteja! Eli siis, sanokaa miten voisin unohtaa hetkeksi nämä raskaaksitulo asiat.. Mul oli ilmeisesti ma ovulaatio ja lauantaina ja sunnuntaina pupuiltiia! Ma ei ollu mahiksia... Ja mulla niiiin stressaa ettei ole tärpännyt ( esim. Siks, kun alkoi eilen illalla taas vihlaisut alamahassa, siis niinku nivusissa... Ja niitä samanlaisia vihlaisuja on tullut ennenkin kun ei ole tärpännyt). Ja siis lapsia on jo ennestään ja silloin on heti tärpännyt kun olen oviksen löytänyt.. Varmaan tämäkin luo lisää stressiä kun kahdesti jo enneb tätä on ovis löytynyt ja siltin ei ole tärpännyt (viimeksi mies söi vahvoja särkylääkkeitä ja oli antibioottikuurilla silloin, tiiä sit onko se vaikuttanut). Mut kiitos kun sain avautua, vielä on onneksi pieni toivonripe jäljellä!
 
Vi€ras
Siis ovulaatio oli eilen? Vai viime ma?
Eihän sitä nyt vielä voi tietää, onko tärpännyt.

Ja ymmärsinkö oikein, onko tämä nyt kolmas kierto josta yritätte?

Anteeksi vain, mutta tuntuu hieman huvittavalta jos näin on. Tai sitten en vain osaa asettua helposti raskautuvien asemaan ja nähdä tässä vielä mitään ongelmaa.
 
ap.
Sis joo, ovulaatio oli toissapäivänä varmaankin! ???? Ja nuista vihlaisuista päätellen siis oon ajatellut että ei taaskaan tärpännyt...kun niitä on ollut kierroilla millä ei tärpännyt. Mutta, onneksi on edes vähän toivoa... Tämä olotila vaan on niin perseestä kun tuntuu ettei taaskaan...
 
Vi€ras
Sis joo, ovulaatio oli toissapäivänä varmaankin! ???? Ja nuista vihlaisuista päätellen siis oon ajatellut että ei taaskaan tärpännyt...kun niitä on ollut kierroilla millä ei tärpännyt. Mutta, onneksi on edes vähän toivoa... Tämä olotila vaan on niin perseestä kun tuntuu ettei taaskaan...
Ymmärrän kyllä, että harmittaa jos ei tärppää. Mutta tosiaan jos vasta kolme kiertoa olette yrittäneet, niin suotta vielä itket.

Jos sua yhtään lohduttaa, niin ajattele meitä jotka koitamme kuukausia ja vuosia saada raskautta alkamaan.
 
ap.
Anteeksi, ei tosiaankaan ole tarkotus muiden mieltä pahoittaa!!!!!! Tulin siks, kun en yölläkään saanut nukuttua (vaikka yritystä on nyt takana vähän, niin on mulla kokemusta pitkästäkin ajasta...nimittäin ensimmäistä lasta yritettiin 3 vuotta...ja siksi nämä kauheat muistot palaa vähäniinkuin mieleen sieltä ajalta...ja sitä en halua, se oli niin kaameaa aikaa... Toisin, nämä muut lapset ovat saaneet alkunsa helposti, siks nyt ihetyttää. Anteeks jos loukkasin jotain, se ei tod ollut tarkotus!
 
Vi€ras
Anteeksi, ei tosiaankaan ole tarkotus muiden mieltä pahoittaa!!!!!! Tulin siks, kun en yölläkään saanut nukuttua (vaikka yritystä on nyt takana vähän, niin on mulla kokemusta pitkästäkin ajasta...nimittäin ensimmäistä lasta yritettiin 3 vuotta...ja siksi nämä kauheat muistot palaa vähäniinkuin mieleen sieltä ajalta...ja sitä en halua, se oli niin kaameaa aikaa... Toisin, nämä muut lapset ovat saaneet alkunsa helposti, siks nyt ihetyttää. Anteeks jos loukkasin jotain, se ei tod ollut tarkotus!
Meillä yritykset 7kk, 5 vuotta ja nyt menossa 11 kierto ilman tulosta.

Koita nyt ottaa rennosti. Ainahan se pitkä yritys kummittelee mielessä, mutta sille ei saisi antaa liikaa valtaa.
 
"Simba"
Siis onko tää joku provo, vai mitä ihmettä ?!? :O
Itse raskauduin EKASTA kierrosta.
Oviksen jälkeen noin 4 pvää, oli vihlasukipuja yms..
Ja ne jatkuu edelleen, kun yskäisee.. nousee ylös pedistä yms..

Ja miten ihmeessä sä voit tietää, että ei tärpänny jos ovis oli maanantaina ?!?!
Ja mitä lääkkeisiin tulee... itse syön kuuriluontoisesti burana800mg ja siihen, panacodit ja sirdaludit.
Ja melatoniini, ja silti raskauduin
 
järki hoi
Ajattelin tulla jotenkin tulla lohduttamaan, mutta kyllä olet törkeä, etkö todellakaan muuta keksi kuin tahallaan pahoittaa muiden mieltä?
Mitä sulle on tapahtunut kun näin toimit ja se on vielä mielestäsi ok?
Ei taida sulla olla nyt kaikki "kotona".... Miten pahoitti sun mielen? Itse et ole tullut raskaaksi vai? Ompas harmi, kaikille ei luoja lapsia suo. Kypsy siihen
 
Ei taida sullakaan olla luetun ymmärtäminen kohdallaan, tai muuten vain jokin piuha väärässä paikassa.
Aloitustekstissä ap antaa ymmärtää että useita lapsia on jo saatu, yritystä takana vasta muutama kuukaisi, mutta silti, silti sentään PIENI toivonripe jäljellä.
Hallelujaa!

Joo, tulihan sieltä myöhemmin selvennys että joku aiemmista raskauksista odotuttanut pitkään, mutta ensimmäisen viestin tietoihin pohjautuen päättelin aloituksen olevan provo, tai ei ainakaan kovin reilua sellaisia kohtaan jotka ovat lasta yrittäneet jo vuositolkulla oikeasti tärppäämättä vielä kertaakaan.
 
"muumimamma"
Kyllä se vielä aikanaan tärppää, jos on aiemminkin tärpännyt :) Mulla ekaa tehtiin vuosi, sitten lääkärit sano etten enää ehkä saa lapsia lisää...hormonihoidon avulla kakkosta tehtiin 8kk, kolmonen tuli luomuna 2 kk yrittämidrllä, nelonen tuli vaikka söin pillereitä, viitosta nyt odotan, yritettiin 11 kk tätä...eli mikä vaan on mahdollista. Älä luovu toivosta!!!
 
"noh"
Eihän se munasolu ole edes ehtinyt vielä kohtuun kiinnittymään kahdessa päivässä. Huoh. Mistä siis voisit tietää tärpänneen tai ei tärpänneen... Vihlaisut voisivat olla nimenomaan kiinnittymiskipujakin. Itselläni ainakin on niitä ilmennyt muutama päivä hedelmöittymisen jälkeen.
 
vierasss
No ethän sä voi tietää vielä kuitenkaan onko tärpänny :)

Tuohon vauvakuumeasiaan, ei se oikeasti lohduta omaa mieltä yhtään vaikka naapurin Irma ois yrittänyt lasta 7 vuotta. Piinaavaa se silti on omalla kohdalla aina. Meillä yritystä nyt takana 4 kk, joihin mahtuu 2 keskenmenoa... Ja kyllä, meinaan hajota kohta tähän vauvan kaipuuseen.
 
ap.
Kiitos tsempeistä ???? niitä todella tarvitaan! Oon kuullut jostain joskus että ne vihlaisut tuntuvat silloin, kun munasolu ei ole hedelmöittynyt.. Tiiä sit onko totta vai tarua! Mutta toivotaan parasta, tämä 2 vko on vaan niiin pitkä aika...ja pettymys on aina mielerön jos ne menkat alkaakin, tovotaan et ei! ????
 
voi apua
Kiitos tsempeistä ???? niitä todella tarvitaan! Oon kuullut jostain joskus että ne vihlaisut tuntuvat silloin, kun munasolu ei ole hedelmöittynyt.. Tiiä sit onko totta vai tarua! ????
Kyllä se on kuule ihan 100 % tarua!! Mistä ihmeestä sun kroppa tässä vaiheessa tietäisi onko se munasolu hedelmöittynyt vai ei?? Sitä paitsi hedelmöittymisen lisäksi sen alkion täytyy myös kiinnittyä onnistuneesti. Todennäköisesti sun vihlaisut on keltarauhasen kasvukipuja ja se kyllä kasvaa joka ikinen kerta ovulaation jälkeen tulet sitten raskaaksi tai et (ja todennäköisesti jatkaa nippailujaan vielä ensimmäiset raskausviikotkin). Oikeasti ihminen perehdy biologiaan, niin ei tarvitse olla noin typerä.
 
555
ET oo tosissas..... Mulla on kuule nipailu ja vihlasu mahaa ilman raskautta, ja raskauden kanssa!
Et kai sä nyt sen perusteella voi sanoa 2 päivää ovulaatiosta "ei tärpännyt!"
 

Yhteistyössä