Ei tämä vauva synny ikuna kuuna päivänä... =(

Rv 39 ja hermot pettää... Vauva laskeutunut jo viikkoja sitten, mutta MITÄÄN merkkejä että olis tulossa ei oo. Ei supistuksia, ei MITÄÄN!

Äsken sain kauheet itkupotkuraivarit kun ei jaksa enää yrittää kuluttaa näitä päiviä... Samaa rataa päivästä toiseen, ja koko ajan ajatus pyörii vaan siinä, että koskahan tää syntyy.

Voi luoja, mun kärsivällisyys ei näköjään oo luotu tälläisiin pitäkestoisiin projekteihin... Tiedän kyllä, ettei oo korkeintaan enää kuin kolme viikkoa, MUTTA kun ei jaksaisi kuluttaa enää yhtään päivää tähän turhanpäiväiseen haahuiluun...

Mulla on ihan kauhea hermokohtaus meneillään!
 
koita jaksaa, aina ne sieltä ulos tulee,ykskään ei oo sinne kohtuun jääny. mä tiedän et se on raskasta, mutta ajattele että pitempään vaavi siel on sitä vahvempi se on kun syntyy. :hug: voimia :saint:
 
Tsemppiä loppupäiviin! :hug:

Tiedätkö, esikoista kun odotin niin eräänä lauantaina oli miehen entisellä korisjoukkueella peli Vantaalla, innolla menimme katsomaan, kiva kun näki entisiä kavereita, siis miehen korisjoukkueen ukot oli tosi mukavia myös mulle....No, joukkueessa kaksi lääkäriä, kyselivät että eikö mitään ennusmerkkejä ole ollut että vauva syntyisi, ei ole ollut ei...Hieman oli vain tukala istua peliä katsomassa, pistin huonon penkin syyksi.

Mentiin kotiin ja tehtiin pizzaa, klo 21:00 niin lurahti lapsivedet, kotona olimme olleet noin kaksi tuntia, seuraavana aamuna klo 07:06 syntyi esikoinen. Että ei se välttämättä niin varoittele etukäteen se synnytys, saattaa alkaa ihan tuosta vain... ;)
 
m
Täällä kohtalotoveri!

Tosin ei ole lapsi laskeutunutkaan edes... JOka vessareissulla odotan edes pientä merkkiä limatulpasta tms. Tuleeko se kaikilla ennen synnytystä? Supistelekaan ei muuta kuin mahankovettumisena, ei kipeän kipeetä yhtään koko raskauden aikana.

Mä tahdon tämän ulos! RV39+4 vasta
 
Kiitti kannustuksesta :) On tämä kans sellaistakin! Joo, mäkin joka vessassakäynnin yhteydessä vahtaan sitä paperia, että jos siihen olis jotain jäänyt, mutta ei... :D Kun olis jotain tekemistä, niin vois jaksaa, mutta kun kämppä kiiltää ja kaikki on valmista niin ei auta kun olla ja odottaa....
 
Kukkahattu
Tsemppiä, tsemppiä - kaikki ajallaan!
Laitan vielä kukan piristämään odotustasi:
Campanula rapunculus
http://www.topwalks.net/plants/blue/campanula_rapunculus_01.htm
 
Itellä rv41 eikä merkkiäkään että tulis ulos, kaikkia kotikonstejakin jo kokeiltu...alkaa nuppi sekoon ja ottaan henkisesti koville tää loppuaika.
Itellä viikon päästä yliaikakontrolliin aika ja toivon todella että ennen sitä lähtisi käyntiin.
 
auttoi
Alkuperäinen kirjoittaja heisku84:
Itellä rv41 eikä merkkiäkään että tulis ulos, kaikkia kotikonstejakin jo kokeiltu...alkaa nuppi sekoon ja ottaan henkisesti koville tää loppuaika.
Itellä viikon päästä yliaikakontrolliin aika ja toivon todella että ennen sitä lähtisi käyntiin.
Mulla lähti käynnistyyn synnytys heti tuon yliaikaiskontrollin jälkeen,kun tehtiin vähän kivuliaampi sisätutkimus.
Ei tarvinnut seuraavana päivänä mennä käynnistykseen,kun lähti itsestään käyntiin:)
 
KOK
eniten mua otti päähän yliaikas kontrolli ja se kun käynnistivät niin ne sisätutkimukset!!!SATTUUUUUUUUUUUUUUU!!!NE TEKEE NE NIIN SSAAATANAN LUJAA et veret lentää...kivaa duunii..ennemmin synnytän tai oon ens kerran raskaana vaik vkolle 50 mut ne niiden ronkkimiset ja aina sama selitys et teen tän nyt kovaa et käynnistyis..huuh 6kertaa sama kouriminen ja ei se silti syntyny!!!
 
auttoi
Alkuperäinen kirjoittaja KOK:
eniten mua otti päähän yliaikas kontrolli ja se kun käynnistivät niin ne sisätutkimukset!!!SATTUUUUUUUUUUUUUUU!!!NE TEKEE NE NIIN SSAAATANAN LUJAA et veret lentää...kivaa duunii..ennemmin synnytän tai oon ens kerran raskaana vaik vkolle 50 mut ne niiden ronkkimiset ja aina sama selitys et teen tän nyt kovaa et käynnistyis..huuh 6kertaa sama kouriminen ja ei se silti syntyny!!!
Ei mulle ilmeisesti olla kuitenkaan nuin kovaa sitä tutkimusta tehty:O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KOK:
eniten mua otti päähän yliaikas kontrolli ja se kun käynnistivät niin ne sisätutkimukset!!!SATTUUUUUUUUUUUUUUU!!!NE TEKEE NE NIIN SSAAATANAN LUJAA et veret lentää...kivaa duunii..ennemmin synnytän tai oon ens kerran raskaana vaik vkolle 50 mut ne niiden ronkkimiset ja aina sama selitys et teen tän nyt kovaa et käynnistyis..huuh 6kertaa sama kouriminen ja ei se silti syntyny!!!
mä en käyny ya-kontrollissa kun vauva onneks syntyi ennen sitä mutta veikkaan että synnytystapaarvio on samaa luokkaa. se kipu oli jotain ihan järkkyä. melkein pahempi kuin synnytys. :( en tiiä oliko vaan kovakourainen lääkäri vai kuuluuko sitä tehä noin! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KOK:
eniten mua otti päähän yliaikas kontrolli ja se kun käynnistivät niin ne sisätutkimukset!!!SATTUUUUUUUUUUUUUUU!!!NE TEKEE NE NIIN SSAAATANAN LUJAA et veret lentää...kivaa duunii..ennemmin synnytän tai oon ens kerran raskaana vaik vkolle 50 mut ne niiden ronkkimiset ja aina sama selitys et teen tän nyt kovaa et käynnistyis..huuh 6kertaa sama kouriminen ja ei se silti syntyny!!!
No, toivottavasti mä en joudu tuolaiseen rääkkiin :eek:
 
hyvää päivää
Alkuperäinen kirjoittaja KOK:
eniten mua otti päähän yliaikas kontrolli ja se kun käynnistivät niin ne sisätutkimukset!!!SATTUUUUUUUUUUUUUUU!!!NE TEKEE NE NIIN SSAAATANAN LUJAA et veret lentää...kivaa duunii..ennemmin synnytän tai oon ens kerran raskaana vaik vkolle 50 mut ne niiden ronkkimiset ja aina sama selitys et teen tän nyt kovaa et käynnistyis..huuh 6kertaa sama kouriminen ja ei se silti syntyny!!!
Oletko kovinkin tyytyväinen itseesi?
Sanon että höpöhöpö.
 
sama vastaaja kun eka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KOK:
eniten mua otti päähän yliaikas kontrolli ja se kun käynnistivät niin ne sisätutkimukset!!!SATTUUUUUUUUUUUUUUU!!!NE TEKEE NE NIIN SSAAATANAN LUJAA et veret lentää...kivaa duunii..ennemmin synnytän tai oon ens kerran raskaana vaik vkolle 50 mut ne niiden ronkkimiset ja aina sama selitys et teen tän nyt kovaa et käynnistyis..huuh 6kertaa sama kouriminen ja ei se silti syntyny!!!
mä en käyny ya-kontrollissa kun vauva onneks syntyi ennen sitä mutta veikkaan että synnytystapaarvio on samaa luokkaa. se kipu oli jotain ihan järkkyä. melkein pahempi kuin synnytys. :( en tiiä oliko vaan kovakourainen lääkäri vai kuuluuko sitä tehä noin! :eek:
must se oli viel pahempi kuin tuo synnytystapa arviointi sattu niin perkeleesti ja kun tehtiin sit osastolla käynnistyksen yhteydessä 5kertaa reilu vrk aikani ni oli paikat hellänä...miellummin synnytän vaikka sen 6kertaa ku noi ronkkimiseet..ei satu synnytyskään niin paljoo
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja hyvää päivää:
Alkuperäinen kirjoittaja KOK:
eniten mua otti päähän yliaikas kontrolli ja se kun käynnistivät niin ne sisätutkimukset!!!SATTUUUUUUUUUUUUUUU!!!NE TEKEE NE NIIN SSAAATANAN LUJAA et veret lentää...kivaa duunii..ennemmin synnytän tai oon ens kerran raskaana vaik vkolle 50 mut ne niiden ronkkimiset ja aina sama selitys et teen tän nyt kovaa et käynnistyis..huuh 6kertaa sama kouriminen ja ei se silti syntyny!!!
Oletko kovinkin tyytyväinen itseesi?
Sanon että höpöhöpö.
siis täh?se oikeesti sattuu enempi kun synnytys..sori vaan mut mulla se vaan meni näin!!mix pitää kaunistella asioita??
 

Yhteistyössä