Mä en tiedä voiko juoksua sanoa harrastukseksi, kun sillä on selkeä tavoite.Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:no mitäs porukka harrastaa , siis jos ehtii ?
äippä saa syödä mitä haluaa, mä teen ite omani :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Meidän äti tekee teidän äitien rrrruuat.
Tapelkaa ny piru vie jostain...saatte banaanin =) .
banaanin nam =)Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Meidän äti tekee teidän äitien rrrruuat.
Tapelkaa ny piru vie jostain...saatte banaanin =) .
Meni jo!Alkuperäinen kirjoittaja Unikuu:Minä haluun sinisen lapion!!
Tästähän vois laittaa uuden alotuksen. Vink vinkAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:no mitäs porukka harrastaa , siis jos ehtii ?
ja mulle se keltanen lapio :xmas:
Sit ainakin punainen mulle!!Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Meni jo!Alkuperäinen kirjoittaja Unikuu:Minä haluun sinisen lapion!!
¤heittää hiekkaa Unikuun silmään¤ :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:vai ei lukeminen ole harrastus |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:Mulla tyhmällä meni ohi, että tässä pitää varata joku lapio.
Mä otan teän kaikkien lapiot!!!!
Sulle mitään anneta, sitäpaitsi tänne laatikolle ei mahu näin montaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:Mulla tyhmällä meni ohi, että tässä pitää varata joku lapio.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Sulle mitään anneta, sitäpaitsi tänne laatikolle ei mahu näin montaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:Mulla tyhmällä meni ohi, että tässä pitää varata joku lapio.
Äitiii! Kuuskakskutonen änkee tänne, vaikkei me sen kans haluta leikkiä! |O
sulla on ollu huonoja kirjoja , jos on hyvä kirja nii sen lukee loppuun vaikka puoliväkisin :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:vai ei lukeminen ole harrastus |O
ei. se on nukahtamislääke, jos luen niin varmasti nukun
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:sulla on ollu huonoja kirjoja , jos on hyvä kirja nii sen lukee loppuun vaikka puoliväkisin :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:vai ei lukeminen ole harrastus |O
Meillä on siis muutakin yhteistä kuin hyvät unenlahjat...Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:sulla on ollu huonoja kirjoja , jos on hyvä kirja nii sen lukee loppuun vaikka puoliväkisin :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:vai ei lukeminen ole harrastus |O