P
Pelokas
Vieras
Kivut on vähentyny, tuntuu lähinnä vasemmassa kyljessä sillon tällön ja seistessä alavatsalla. Pitkälleen en ole koko päivänä kerennyt joten en tiedä onko sillon vielä kaikista pahinta.
Yön sain edelliseen yöhön verrattuna aika hyvin nukuttua.
Neuvolassa kävin ja paino pudonnut 600g kahdessa viikossa. Eilen oli alapaine ollut vähän koholla mutta th. sanoi että se johtu varmaan siitä kivusta ja nyt oli jo normaali.
Olen voimaton, hyvä kun jaksoin pakasteesta lapselle kanakastiketta laittaa lämpenemään ja makaroonit kiehumaan. Olen omasta mielestäni aika kalpea ja silmän aluset on tummat.
Tosi kamalan näköinen. Ja älyttömän väsynyt. Ruoka ei maistu edelleenkään.
Onkohan tää jotain ihan normaalia loppuraskautta vai mitä ihmettä tää voi olla?
Pissassa ei ilmeisesti ollu bakteereja kun ei lääkäri ole soittanut, eikä ole maksakokeessa tms.kaan mitään varmaan ollut kun ei ole ilmoitellut.
Pitäisi jaksaa vielä kolme tuntia ennen kuin mies tulee kotiin
Yön sain edelliseen yöhön verrattuna aika hyvin nukuttua.
Neuvolassa kävin ja paino pudonnut 600g kahdessa viikossa. Eilen oli alapaine ollut vähän koholla mutta th. sanoi että se johtu varmaan siitä kivusta ja nyt oli jo normaali.
Olen voimaton, hyvä kun jaksoin pakasteesta lapselle kanakastiketta laittaa lämpenemään ja makaroonit kiehumaan. Olen omasta mielestäni aika kalpea ja silmän aluset on tummat.
Tosi kamalan näköinen. Ja älyttömän väsynyt. Ruoka ei maistu edelleenkään.
Onkohan tää jotain ihan normaalia loppuraskautta vai mitä ihmettä tää voi olla?
Pissassa ei ilmeisesti ollu bakteereja kun ei lääkäri ole soittanut, eikä ole maksakokeessa tms.kaan mitään varmaan ollut kun ei ole ilmoitellut.
Pitäisi jaksaa vielä kolme tuntia ennen kuin mies tulee kotiin