Ei sykettä :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä se satuttaa,itellä on ollu 3 keskenmenoa, 2 peräkkäin ja sit tuli onnistunut raskaus josta synty tyttö. Sit kun alettiin taas yrittään niin tuli tää viimesin keskenmeno ja nyt sen jälkeen oli taas onnistunut raskaus ja nyt meillä on pian 2kk täyttävä poika. Että kyllä se teilläkin voi hyvinkin seuraavalla kertaa onnistua! :hug:

Itselle käny niin että viikkoja piti olla 9+2 ja ultrassa huomasivat että sikiö vastas viikkoja 9+0 ja sykettä ei löytyny..

itku kurkussa kotiin ja kotona alkoi sitte todella kovat vatsakivut ja kaikki tuli ulos. pahinta asiassa oli se että lääkäri yritti saada mut tulemaan seuraavalla viikolla uudestaan tarkistamaan tilannetta, ei siis maininnu minulle mitään sykkeestä vaikka itse sen huomasin, ja näin lääkärin ilmeestä

Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Kyllä se satuttaa,itellä on ollu 3 keskenmenoa, 2 peräkkäin ja sit tuli onnistunut raskaus josta synty tyttö. Sit kun alettiin taas yrittään niin tuli tää viimesin keskenmeno ja nyt sen jälkeen oli taas onnistunut raskaus ja nyt meillä on pian 2kk täyttävä poika. Että kyllä se teilläkin voi hyvinkin seuraavalla kertaa onnistua! :hug:

:hug:

En vaan tiedä uskaltaako enää koittaa raskautta. Mä en ole vielä oikeastaan päässyt yli siitä ensimmäisestäkään keskenmenosta, ja siitä on aikaa jo yli vuosi.
Mielessä kummittelee lähes päivittäin. Ja nyt tää uusi tekee kaiken vielä pahemmaksi

Minulla myös kaksi peräkkäistä keskenmenoa ja sitten kaksoset. Ja täytyy sanoa, että jännitin kyllä kovasti raskautta ja pitkään meni ennen kuin uskoin että kaikki menee hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi, mutta entäs jos raskaus ei olekaan noin pitkällä kuin luulet? Parikin viikkoa aiemmin ja sykkeet ei vielä edes näy. Toivottavasti olisi näin!

Mulla oli yhdessä raskaudessa näin!!En antanut tyhjentää kohtua vaan halusin uuden ajan ja viikon päästä löytyi syke!Vaikka oli menkoista laskettuna viikot joten pieni toivon kipinä sulla ap vielä on. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
:( :hug: Voih.. Mulla yhdessä raskaudessa kävi niin että menin äitiyspolille ultraan ja piti katsoa että minkä kokoinen vauva on..mutta siellä kävikin niin että lääkäri totesi että sykettä ei enää löydy, kyllä se oli kamala paikka. :'( Seuraavana päivänä tekivät kaavinnan.

Kyllä ne sanat, sykettä ei löydy, oli raastavaa kuulla. Kuin ilmat ois isketty pihalle.

Minulle lääkäri tokas vain että "ei täällä oo elämää" Ja käski pukea päälle ja mennä osastolle. Järki ei kulkenut samaa tahtia, itku tuli matkalla osastolle.. :(
Osanotto sinulle ap!

hurjasti voimia! Itsellä oli viime vuonna päivälleen samoilla viikoilla keskenmeno, joka hoidettiin lääkkeellisesti. Itkut piti itkeä ja nyt mahassa molskii 20 viikkoinen sikiö.

:hug: kaikille keskenmenon kokeneille

Melkoista tunteiden myllerrystä on tämä päivä ollut. Päässä pyörii monia kysymyksiä joihin tuskin koskaan saan vastausta.

AnnaBuu; Jokin pieni ääni sisälläni tänään käski jättää ottamatta ne tyhjennyslääkkeet ja odottaa vielä viikko. Toisaalta olen varma, että pieni on poissa, mutta kuitenkin pieni toivon kipinä on vielä voimissaan. Eiköhän ne vielä viikon päästä ultraa jos vuoto ei ala.
Mitään keskesmenoon viittaavia oireita ei ole vielä tullut. Raskausoireitakin vielä on, mutta mahtaako ne heti loppuakaan?

:hug: kaikille keskenmenon kokeneille

Melkoista tunteiden myllerrystä on tämä päivä ollut. Päässä pyörii monia kysymyksiä joihin tuskin koskaan saan vastausta.

AnnaBuu; Jokin pieni ääni sisälläni tänään käski jättää ottamatta ne tyhjennyslääkkeet ja odottaa vielä viikko. Toisaalta olen varma, että pieni on poissa, mutta kuitenkin pieni toivon kipinä on vielä voimissaan. Eiköhän ne vielä viikon päästä ultraa jos vuoto ei ala.
Mitään keskesmenoon viittaavia oireita ei ole vielä tullut. Raskausoireitakin vielä on, mutta mahtaako ne heti loppuakaan?

Eipä ne oireet välttämättä lopu. Mulla oli vielä kaavinta-aamuna pahoinvointia. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Eipä ne oireet välttämättä lopu. Mulla oli vielä kaavinta-aamuna pahoinvointia. :snotty:

:(

Jotenkin olisi reilumpaa, että oireet loppuisi samalla kun pieni sydän lakkaa sykkimästä.

Mutta kuten gyne tänään sanoi, elämä on epäreilua ja kolhii välillä pahasti.

Mutta kuten gyne tänään sanoi, elämä on epäreilua ja kolhii välillä pahasti.

Kun tietäistkin mitä täällä on tuon keskenmenon lisäksi ollut. :snotty:
Pää meinasi levitä, mutta ilmeisesti ollaan menossa jo parempaan suuntaan.

Tsemppiä sulle! Itse kannoin tietoisena kuollutta pikkuista 5 päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Kun tietäistkin mitä täällä on tuon keskenmenon lisäksi ollut. :snotty:
Pää meinasi levitä, mutta ilmeisesti ollaan menossa jo parempaan suuntaan.

Tsemppiä sulle! Itse kannoin tietoisena kuollutta pikkuista 5 päivää.

Toivottavasti tilanne teillä helpottaa, oli se sitten mitä hyvänsä.

Kiitos tsempeistä! Mä kanssa kannan tätä pikkuista vielä ensi viikkoon, jos ei itsestään sitä ennen tule pihalle :(

"ei sykettä" tutut sanat mullekin.. viikkoja oli 10+5, mutta sikiö vastas jotai viikkoja 9.. jouduin odottaa pari päivää kaavintaan pääsyä ja minusta oli ihan hirveä ajatus, et mulla on kuollut vauva mahassa.. se oli jotai ihan hirveää.
Onneks sattui ihana lääkäri kohdalle, joka osas kyllä lohduttaa ja antoi jopa 2 viikkoa sairaslomaa. Vaikka moni on sitä mieltä, että eihän noin varhaisessa vaiheessa kesken mennyt ole edes mikää lapsi vielä, niin onneksi on niitäkin, jotka sen surun ja tuskan ymmärtää. Kyllä se meille menetyksen kokeneille ihan oikea lapsi on alusta asti..

Ap.lle kovasti voimia! Niin kauan kun on toivoa, kaikki on mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
"ei sykettä" tutut sanat mullekin.. viikkoja oli 10+5, mutta sikiö vastas jotai viikkoja 9.. jouduin odottaa pari päivää kaavintaan pääsyä ja minusta oli ihan hirveä ajatus, et mulla on kuollut vauva mahassa.. se oli jotai ihan hirveää.
Onneks sattui ihana lääkäri kohdalle, joka osas kyllä lohduttaa ja antoi jopa 2 viikkoa sairaslomaa. Vaikka moni on sitä mieltä, että eihän noin varhaisessa vaiheessa kesken mennyt ole edes mikää lapsi vielä, niin onneksi on niitäkin, jotka sen surun ja tuskan ymmärtää. Kyllä se meille menetyksen kokeneille ihan oikea lapsi on alusta asti..

Ap.lle kovasti voimia! Niin kauan kun on toivoa, kaikki on mahdollista.

Mä oisin saanut tänään jo ne tyhjennyslääkkeet, mutta en ihan vielä ollut valmis luopumaan pienestä. Lääkärit oli molemmat todella ymmärtäväisiä ja ihania, ei painostaneet mihinkään, sanoivat että toiset tarviivat enemmän aikaa sopeutua tilanteesen ja päätöksen tekoon.

Yhteistyössä