Ei sykettä :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päivitän nyt todella myöhässä, en ole huomannut että tätä oli nosteltu.

Eli perjantaina 19.3 ultrassa todettiin vielä että sykettä ei ole. Kohtu oli alkanut jo kutistumaan, varmaan olisi alkanut itselläänkin vuotamaan mutta sain tyhjennyslääkkeet. Otin ne silloin perjantaina.
Fyysinen kipu oli kovaa mutta ei mitään verrattuna henkiseen kipuun!

Perheneuvolassa käyn nyt keskustelemassa näistä keskenmenoista. Tuli niin totaalinen uupumus, että pakko saada purkaa mieltään. Kova tarve on asiasta saada puhua, puhua ja puhua. Päästää se suru pihalle ja pukea sanoiksi. Itkemättä ei ole mennyt päivääkään sen ensimmäisen ultran jälkeen.

Ja nyt jännitän, että onko uusi raskaus alkanut. Menkat kaksi päivää myöhässä ja tuttuja oireita on :)
Testata en uskaltaisi, koska sitten alkaisi se pelkääminen keskenmenosta. Mutta pakko kai se kohta on, että saan ottaa yhteyttä neuvolaan pikimmiten jos raskaana nyt olen.

Kiitos vielä kaikille tsempeistä ja :hug: kaikille km:n kokeneille!

Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Paljon jaksamista ja halauksia :hug: :hug: :hug: !!! Toivotaan että olet nyt raskaana!!!!!

Jännittää kyllä aivan mahdottomasti =) En tiedä tuleeko itku vai nauru vai molemmat jos plussa testiin tulee.

Toivottavasti kaikki sujuu jos olet uudestaan raskaana. Meillä kanssa koitetaan uutta raskautta ja en halua kokea keskenmenoa enää. Se on ihan liian raskas kokemus henkisesti :'( En tiedä missä vaiheessa uusi raskaus mahdollisesti alkaisi olla sellainen että luottaisin asioiden sujuvan mut toivon et kaikki sujuu kun asia on ajankohtainen.

No niin, tänään aamulla testattu ja ihan todella hentoinen vaaleanpunainen viiva tuli :) Pari päivää jos malttaisi odotella ennen uutta testausta, mikäli ei vuoto ala sitä ennen.
Aivan mahdottomasti jännittää nyt! Jotenkin en pysty uskomaan että viiva tuosta vahvistuisi, mutta sitä todella toivon.

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
No niin, tänään aamulla testattu ja ihan todella hentoinen vaaleanpunainen viiva tuli :) Pari päivää jos malttaisi odotella ennen uutta testausta, mikäli ei vuoto ala sitä ennen.
Aivan mahdottomasti jännittää nyt! Jotenkin en pysty uskomaan että viiva tuosta vahvistuisi, mutta sitä todella toivon.

Pidetään peukkuja =)

Alkuperäinen kirjoittaja suru:

Mahtavaa, pidän peukkuja minäkin!! :flower:

Lauantaina sain vielä vahvemman plussan, mutta su alkoi vuoto :( Tässä nyt ihmettelen. Oliko tämä nyt sitten kolmas km putkeen. Ajatukset on sekaisin, kaikki on sekaisin!
Miksi??

Mä en nyt tiedä, pitäisikö mun olla yhteydessä neuvolaan?
Kun nuo kaksi aikaisempaa raskautta on ollut jo pidemmällä ennen km:a. Lasketaanko tämä kunnon raskaudeksi/keskenmenoksi? Kun meni kuitenkin heti.

Mä en nyt tiedä mistään mitään :(

Yhteistyössä