ei superäideille

  • Viestiketjun aloittaja KK
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
On hetkiä, jolloin en haluaisi nähdäkään lapsia. Mutta että töihin? :eek: Ei ikinä!!!

Menen hetkeksi makkariin tai kodinhoitohuoneeseen piiloon ja taas jaksaa.
 
*
Mä olin niin laiska, että en olisi mennyt töihin ollenkaan, mutta kun oli pakko talouden vuoksi. Muuten olisin vötkyllyt lasten kanssa kotona unohtamatta tietenkään päivittäisiä sosiaalisia kontakteja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mä olin niin laiska, että en olisi mennyt töihin ollenkaan, mutta kun oli pakko talouden vuoksi. Muuten olisin vötkyllyt lasten kanssa kotona unohtamatta tietenkään päivittäisiä sosiaalisia kontakteja.
Ei mun mielestä lasten hoitamine nole laiskuutta. Ei hetken rauhaa.

jos täällä yksin saisin makoilla tai tehdä ansiotöitä yksin kotona, se olisi paljon helpompaa.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Minä oisin liittyny pinoon mutta oonkin tuon kuvauksen perusteella superäiti, kiva tietää..
No, missä kosahti? :D
Mä en ole menossa töihin enkä edes kaipaa ja lapsellakin kestot mutta ihan tavallisena äitinä olen itseäni pitänyt :)
 
Maija
jep, mua väsyttää ja ahdistaa välillä ja saatan jopa huutaa, tai korottaa ääntäni puoltoistavuotiaalle täystuholle. Joo, ja mulla on vaan 1 lapsi, mut saa kai muakin välillä väsyttää...?

Kyllä mä jaksan muksun kanssa touhutakin, mut välillä tuntuu, että ois ihana saada kunnon hengähdystauko. Ollaan ulkomailla, mis ei oo tukiverkkoa ja läheisiä auttamassa, joten itekseen se on vaan selvittävä.
 
mamma
En ole superäiti vaan tavallinen kolmen lapsen työssäkäyvä äiti (kaksi lasta koulussa, yksi päiväkodissa ).
Pääsääntöisesti teen ruuat itse mutta joskus sorrutaan eineksiin tai noutoruokaan..
Koskaan ei olla kestoiltu vaan kertakäyttövaippailtu! Säästetään luontoa sitten muuten.

Ollaan kuitenkin ihan onnellinen ja tasapainoinen perhe =)
 

Yhteistyössä