Ei sovi juhliminen mulle enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
tai siis "juhliminen", kun selvinpäinhän olin, tietysti. Eilen oli kaverin polttarit. Aamulla herätys 7.00 koko päivä ohjelmaa ja nukkumaan mentiin 00.30. Sit ku olis kerrankin saanut aamulla nukkua, tosin vieraassa paikassa, niin mä heräsin kahdeksalta! |O Mua on koko päivän väsyttänyt, enkä ole tänään syönytkään oikein mitään. Otin pienet torkut tossa keittiön sohvalla illalla, että jaksan mennä vielä saunaan. Päivä ja ilta meni mukavasti, paitsi yksi ihminen meinas vetää herneet nenään, ku sanoin, että ei mennä baariin, ellei polttarisankari itse halua. Mä meinaan tiesin, ettei se halua mennä ja se vaan yritti, et sit se pitää viedä sinne kun se ei muuten käy. :headwall: No, kyllä me ruokailun jälkeen käytiin yhdet ottamassa jossain "baarissa", mutta sitten kun kysyttiin morsiamelta, mitä se haluaa tehdä, niin se vastasi, että haluaa kotiin nukkumaan. Onneksi, koska mäkin olin jo aivan poikki siinä vaiheessa. Tän yhden tyypin ilme vähän venähti, ku se tajus ettei pääse sinne baariin ollenkaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
Katsoitko lastenohjelmatkin aamulla? Vanhasta tottumuksesta. :D

Ei ku katottiin Olympialaisia vähän aikaa ja sit mentiin aamupalalle. Sen jälkeen kyllä mentiin vielä sänkyyn köllimään ja se oli aika luksusta, sitä kun ei koskaa voi tehdä kotona. :D

Yhteistyössä