Ei sitä miltä näyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jojo"

Vieras
Tiedättehän ne tilanteet, jolloin satunnainen sisään astuja saisi huushollin meinigistä ihan karmean kuvan?

Meidän pikkumies 1v3kk huuteli tässä illalla vähän jännällä äänensävyllä, itse olin juuri harjaamassa hampaita. Lähdin katsomaan, mistä on kyse. Jäppinen oli mennyt pikkumakkariin ja onnistunut työntämään oven kiinni. Siellä hän istui ja huuteli pimeässä, että pääsisi pois.

Selittäisit siinä sitten sille satunnaiselle vierailijalle, että "ei, ei minulla ole tapana pitää lasta pimeässä lukkojen takana, itse se sinne on mennyt..."

Jep, meillä melko usein vastaavia tilanteita. Joskus kaikki mennyt koko päivän erehdyttävän hyvin, lapset olleet kuin enkeleitä. Sitten yhtäkkiä puskee päälle joku kaaos, kaikki ipanat kiljuu kasassa ja äiti päällimmäisenä - samassa astuu mies kotiin töistä ja meinaa peruuttaa takaisin. Selitä siinä sitten että 'ei tää oikeasti ole ollut tätä koko päivän...' :whistle:

Joo tiiän... :D Meillä kävi aikoja sitten tv-lupatarkastaja. Rimpautti ovikelloa juuri, kun tulin lasten kans luistelemasta iltamyöhällä. Tarkastaja tuskin tiesi, että olimme just tulleet pihalta.

Meillä on pieni tuloeteinen, jossa oli vuori vaatteita, luistimia ja kypäriä. 2 pientä oli alasti, koska olivat menossa kylpyyn. Toinen kiljui kurkku suorana, että pimppiä kutittaa. Isommilla oli päässyt kani karkuun ja he yritti etsiä ja pyydystää sitä. Mulla kiehui kaakao hellalle ja meillä oli kaamea katku...

Se tarkastaja ei tullut tarkistanu yhtään mitään. Aiko palata asiaan, ei ole palannut neljään vuoteen.

Yhteistyössä