V
Vepasto
Vieras
Kuopus on kitissyt koko päivän, koska on ollut kuumeessa. En ole itse pystynyt/jaksanut tehdä oikein mitään. Mä yleensä siivoan tän tuvan iltaisin, kun lapset nukkuu, mutta kun vein kuopusta nukkumaan, päätin, että kun tulen alas, otan itselleni ruokaa, koska en ole syönyt juurikaan tänään, enkä tee mitään kotitöitä. No, mä tulen alas ja ajattelen, et jos mä äkkiä laitan kuitenkin noi tiskit koneeseen, niin saan sen koneen päällle. Ei muuta. Mutta, kun tiskit on koneessa huomaan tiskaavani kattiloita. Sen jälkeen ajattelen, et jos mä ihan äkkiä pyyhin nää pöydät vielä. Sit saa kaikki muu kyllä olla, huomenna sitten jatketaan. Mutta mutta, pitäähän vaipat viedä koriin, ettei ne haise täällä. Samalla sitä vois varmaan korjata vaatteetkin lattialta. Nyt saa kyllä luvan riittää! Mutta kun tuolla pöydän alla on leivän muruja....Jos mä ihan äkkiä otan ne imurilla, ei muuta. Oho, tuolla puuhellan edessä on hirveästi roskia, mä ihan pikaisesti imuroin nekin. Mitäs tuolla on....
Jaaha, tuli sit taas siivottua koko keittiö, vaikka piti syödä, et saisi tän päänsäryn pois. :ashamed:
Jaaha, tuli sit taas siivottua koko keittiö, vaikka piti syödä, et saisi tän päänsäryn pois. :ashamed: