ei seksiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jiki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jiki

Vieras
Koska halut palaavat synnytyksen ja raskauden jälkeen?

Meillä on 1v8kk ja 8kk vanhat lapset. imetys loppunut nuorimman ollessa 3kk. molemmat nukuneet aina hyvin, pienenpikin viimeiset 4kk 21-08. olen iloinen ja pirteä, ei mitään synnytyksen jälkeisiä masennuksia yms, eikä suurempia muitakaan huolia. Kaikki siis hyvin. mutta minun ei tee seksiä mieli. käytän nuvaring ehkäisyrengasta. ja haluisin haluta seksiä, ja miestäni, mutta ei. Miksi? miten saada halut hereille?

Luonto on viisas ja ehkäisee itse näin. Se yrittää säästää sinut uudelta raskaudelta, koska luonnonjärjestys ei tiedä, että teillä on ehkäisy kunnossa. Hankala tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja näin se on;24977997:
Luonto on viisas ja ehkäisee itse näin. Se yrittää säästää sinut uudelta raskaudelta, koska luonnonjärjestys ei tiedä, että teillä on ehkäisy kunnossa. Hankala tilanne.

kuulostaa niin järkevältä..... plaah!

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24978011:
Älä stressaa, susta on tullu äiti, ei äidit harrasta seksiä, ne on äitejä hautaan asti. :p :D

nii tätä on vitsailtu miehen kanssa tässä jo jonkun aikaa.... mut mä luulet et alkaa kohta vitsit vähenee...

Onko sinun mies taitava ja hyvä rakastaja? Entäs jos antaisit hänen urakalla herätellä ja etsiä äitikaavun alta naistakin? Suostuisit jonkun kerran noin niin kuin hänen mielikseen. Siitä se voisi lähteä.

Ja se on tosiaan asiaankuuluvaa luonnon kehittämää hormonitoiminnan säätelyä, joka tähtää siihen, ettet raskaudu ihan heti ja väsy liikaa ja jaksat olla hyvä äiti lapsillesi.

[QUOTE="vieras";24978019]Onko sinun mies taitava ja hyvä rakastaja? Entäs jos antaisit hänen urakalla herätellä ja etsiä äitikaavun alta naistakin? Suostuisit jonkun kerran noin niin kuin hänen mielikseen. Siitä se voisi lähteä.

Ja se on tosiaan asiaankuuluvaa luonnon kehittämää hormonitoiminnan säätelyä, joka tähtää siihen, ettet raskaudu ihan heti ja väsy liikaa ja jaksat olla hyvä äiti lapsillesi.[/QUOTE]

ne muutamat kerrat kun olen suostunut miehen mieliksi(kuulostaa ihan kamalalta!!) olen kuitenkin itsekin tykännyt kovasti. silti sitten menee taas 3 viikkoa kun alan mihinkään. ennen minä olin se aktiivisempi osapuoli.

Mietin jo että merkkaa kalenteriin illat jolloin homma hoidetaan, jos se sieltä sitten alkaisi luonnollisestikin heräileen?

Ehkä asiassa on sitäkin että tavallaan pelkään että vahinko kävisi, koska ei meillä nyt ole toiveissa kolmas, heti perään, vaikka vähän vauvakuumeilenkin... Ei oo helppoo!

En ymmärrä tuota kun kysytään millon halut palaa synnytyksen ja raskauden jälkeen. Ei mulla ollut mitään haluongelmia raskausaikana, päinvastoin!! Ja ei ollut mikään ihan helpoin raskaus kun oksentelin alusta ihan loppuun asti lähestulkoon jokapäivä. Mutta tunsin itseni halukkaaksi, mies halusi ja näytin ihan pirteältä ja hehkuin raskauden hehkua, huomaan sen jo kuvista. Ja maha oli tosi iso. Eikä mulla synnytyksen jälkeenkään ole ollut missään vaiheessa halutonta kautta.
Ja ei olla varsinaisesti mitään himosekstailijoita että ajateltais sitä paljon. Ehkä ollaan vaan spontaaneja.

[QUOTE="sandra";24978097]En ymmärrä tuota kun kysytään millon halut palaa synnytyksen ja raskauden jälkeen. Ei mulla ollut mitään haluongelmia raskausaikana, päinvastoin!! Ja ei ollut mikään ihan helpoin raskaus kun oksentelin alusta ihan loppuun asti lähestulkoon jokapäivä. Mutta tunsin itseni halukkaaksi, mies halusi ja näytin ihan pirteältä ja hehkuin raskauden hehkua, huomaan sen jo kuvista. Ja maha oli tosi iso. Eikä mulla synnytyksen jälkeenkään ole ollut missään vaiheessa halutonta kautta.
Ja ei olla varsinaisesti mitään himosekstailijoita että ajateltais sitä paljon. Ehkä ollaan vaan spontaaneja.[/QUOTE]

Voi kuinka ihanaa! ei meilläkään ongelmaa ollut raskausaikana, vasta synnytyksen jlkeen. mutta vastauksesi ei siis auttanut minua yhtään, kiitos kuitenkin ajastasi!

hmm.. mulla tais esikoisen jälkeen mennä muutama kuukausi kunnes halut palas |O toivon että tän toisen jälkeen ois vähän nopeempaa "toimintakunnossa".. kai se tosiaan on noin että luonto ehkäisee :D

Yhteistyössä