Ei seksiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marjukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marjukka

Vieras
Meillä ei oo miehen kanssa ollut minkäälaista seksiä/ hyvänäpitoa pariin kuukauteen ja viimeisen vuodenkin aikana kaikki aloitteet seksin suhteen on tullut minulta. Minä itse "tarvitsisin" seksiä pari kertaa viikossa ainakin, joten tämä tilanne alkaa käydä sietämättömäksi.
Tiedän että mies suostuisi jos ruikuttasin häneltä sitä, mutta en enää saa mitään irti sääliseksistä... Mies kuulemma yhdessä haluaa olla, muttei seksi kiinnosta!! Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta.
Eli mitähän mun pitäis tehdä, Käydä panettamassa itteeni jossain vai kärsiä hiljaa ja näivettyä pystyyn? Erota en haluaisi koska kaikesta huolimatta rakastan miestäni ja hän on maailan paras isä lapsellemme. Kertokaa mulle mitä te tekisitte..

Alkuperäinen kirjoittaja Epäilijä:
Oletko ihan varma, että mies on niitä koti-isiä eikä niitä jotka työpaikalla/työajan jlk. purkaavat "paineitaan" muualla?

tässä ei nyt tainnut olla kysymys siitä miksi ei seksiä vaan siitä mitä tehdä kun sitä ei ykssikertaisesti ole olipa se syy missä tahansa. Voi olla pettämättä tai pettääkkin ihan sata varmahan ei voi koskaan olla, mutta se ei ole tässä se pointti.

Mulla on kokemusta samasta ja meillä on tilanne jatkunut noin 5v. Ainoa mikä on muuttunut on että itseänikään ei enää näin vuosien jälkeen huvita eli se seksi joka ennen oli erittäin tyydyttävää on muuttunut osaltani pakkopullaksi. Itse en ole vieraissa käynyt mutta jos olisi sopiva tilaisuus ja huvittaisi niin en kokisi asiasta minkäänlaista syyllisyyttä. Ehkä viimeisen vuoden aikana on miestä alkanut enemmän huvittamaan mutta itseä ei enää oikein kiinnosta. Syytä tähän et seksi maistuu paremmin en tiedä koska mikään ei ole muuttunut paitsi minusta on tullut vuosien saatossa haluton

Meillä taas muuttui kyllä. En tiedä mikä miksi, mutta noin 3 vuoden ajan mies halusi seksi n. 1-2 krt/kk nyt joka päivä.... tuskin silloinkaan petti tai muuta jokin vaan on kolahtanut nyt uudelleen. <3

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kokemusta samasta ja meillä on tilanne jatkunut noin 5v. Ainoa mikä on muuttunut on että itseänikään ei enää näin vuosien jälkeen huvita eli se seksi joka ennen oli erittäin tyydyttävää on muuttunut osaltani pakkopullaksi. Itse en ole vieraissa käynyt mutta jos olisi sopiva tilaisuus ja huvittaisi niin en kokisi asiasta minkäänlaista syyllisyyttä. Ehkä viimeisen vuoden aikana on miestä alkanut enemmän huvittamaan mutta itseä ei enää oikein kiinnosta. Syytä tähän et seksi maistuu paremmin en tiedä koska mikään ei ole muuttunut paitsi minusta on tullut vuosien saatossa haluton

Tota mä juuri tarkotan tuolla pystyyn näivettymisellä! Haluan olla nainen ja haluta ja tuntea itseni halutuksi!
Joskus panettaa niin että tekis mieli huutaa kurkku suorana ja hajotaa paikkoja mutta sitähän en aikuisena järkevänä ihmisenä tee.
En vaan keksi ulospääsyä tästä tilanteesta. Joskus olen varannut meille mieheni kanssa hotellihuoneen kahdenkeskistä yötä ja arjen irtiottoa varten ja ok onhan se silloin toiminut, mutta kotona sama jatkuu..

Mitä hittoa, eivätkö kaikki miehet olekaan käveleviä siittokoneita, jotka haluavat aina ja kaikkialla? Stereotypiat murskautuvat.

Se minua tässä keskustelussa huvittaa, että olen itse viime vuosina ollut samassa tilanteessa. Ei ole tarvinnut miettiä, kuinka monta kertaa päivässä, viikossa tai edes kuukaudessa harrastan seksiä, vaan kyse on muutamasta kerrasta vuodessa. Nyt vasta vaimo on heräilemässä seksuaalisesti ja yritän pysyä housuissani asian suhteen - kaikki ristiriidat eivät siloitu sänkyaktiivisuudella. Näiden vuosien aikana en ole vakavasti harkinnut eroa tai toisia naisia, sillä mielestäni seksittömyys ei ole tarpeeksi painava peruste liiton rikkomiselle. Hiljaista epätoivoa tilanne vain on tuottanut.

Yhteistyössä