Ei seksiä sunnuntain jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuun hulluksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei *piip*, mä en ihan aikuisten oikeasti enää edes muista koska meidän parisuhteessa on viimeksi harrastettu seksiä...
Olikohan joulun kieppeillä viime kerta.

Itkut on itketty, nyt vain naurattaa. :D

Mies on kovassa kuumeessa ja ei jaksa sekstailla. Ei ole vuosiin tullut näin pitkä jakso ilman seksiä.

Mun on ihan kauhea olo tekee niiin kovaa mieli.

Empatiaa ja oma sormi kehiin.
Aina ei jaksa - kukaan meistä - jos kohta myönnänkin, että melkein viikon tauko saisi minutkin tolaltani...

(Ja tämä lause naiselta joka tammikuussa 2001 jäi leskeksi ja sen jälkeen oli tooooosi pitkään (ei puhuta viiikoista ollenkaan) ilman seksiä.)

:)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Meillä oli viimeksi tiistai-iltana ja siitäkin tuntuu olevan aivan liian pitkä aika :D Ei ole kiima hävinnyt minnekään lasten, avioliiton ja talonrakentamisen myötä vaikka vuosia kertyy.... Vaikka niin olen kuullut isojen tyttöjen kertovan ;)

Sormet on tuonut tyydytyksen päivittäin mutta se ei ole sama asia kun esim läheisyyden tunne oikean seksin jälkeen. Minulle se tuo lähes sama mielihyvää kun orgsmi.

Kun se on niiiiiiiin hyvää niin ei voi ilman olla... :P Mieluummin seksiä kuin möllöttää tv:tä tai surffata illat netissä ;)
Jos taukoja on paljon ja ne on pitkiä, niin pakko ihmetellä että missä intohimo?

Mä voisin elää täysin ilman seksiä. En saa siitä yhtään mitään irti, oikeasti... No ok, läheisyys tietty on kiva juttu, mutta muuten ei tunnu missään. Mieluummin vaikka siivoan. Tiedän että kuulostaa omituiselta ja surulliselta, mutta kun en koskaan ole nauttinut seksistä, niin en oikein edes tiedä mistä jään paitsi. toki meillä seksiä on miehen halusta, mutta minun puolestani voitaisiin elää täysin ilmankin.

Mies on kovassa kuumeessa ja ei jaksa sekstailla. Ei ole vuosiin tullut näin pitkä jakso ilman seksiä.

Mun on ihan kauhea olo tekee niiin kovaa mieli.

Tässä sen just näkee, että silloin kun MIES on kipeä, ollaan ilman seksiä tasan niin kauan kunnes MIES on kunnossa. Mutta annas olla jos onkin nainen kipeänä, on seksiä jaksettava ja myös hirveästi haluttava koska MIES sitä vaatii. Muuten olet pelkkiä tekosyitä keksivä pihtariämmä.

[QUOTE="vieras";27222706]Mä voisin elää täysin ilman seksiä. En saa siitä yhtään mitään irti, oikeasti... No ok, läheisyys tietty on kiva juttu, mutta muuten ei tunnu missään. Mieluummin vaikka siivoan. Tiedän että kuulostaa omituiselta ja surulliselta, mutta kun en koskaan ole nauttinut seksistä, niin en oikein edes tiedä mistä jään paitsi. toki meillä seksiä on miehen halusta, mutta minun puolestani voitaisiin elää täysin ilmankin.[/QUOTE]

Miksi olet suhteessa? Eikö toi ole väärin miestäsi kohtaan?

[QUOTE="vieras";27222808]mitä väärää siinä on? Kyllä meillä seksiä harrastetaan, vaikka en siitä olekaan innostunut. Pitäisikö minun siis elää elämäni yksin, ilman parisuhdetta tai lapsia?? Ja nyt kun niitä lapsiakin jo on, niin pitäisikö minun rikkoa perheeni tämän asian takia??[/QUOTE]

En osaa sanoa. Riippuu miehestäsi. Jos sinulla on noin vastentahtoinen olo seksin suhteen ja mieluummin olisit ilman, en usko että seksielämänne mitään kovin tyydyttävää ja säkenöivää miehellesikään on. Se riittääkö kuivakka pano miehellesi vai haluaako hän etsiä intohimoa vielä elämäänsä jää nähtäväksi. Olisko tuossa tilanteessa mahdollista jotenkin parantaa tilannetta, tehdä sitä seksiä sinua kiihottavammaksi? Kiihotutko siis yhtään mistään? Mistä sulla halut herää tai heräisi?

Se että mies saa laueta ei missään nimessä tarkoita että hän olisi tyytyväinen seksielämäänsä, mieskin kaipaa halutuksi tulemista, rentoutta ja monipuolisuutta. Kyllä se miehestäkin on vastenmielistä koettaa rakastella halutonta naista. Kai siihen silloin tällöin pystyy kun haluaa elävää ihmistä nussia, mutta voi olla että orgasmista huolimatta miehelle jää hommasta paska maku suuhun... Näin mulle on isot pojat joskus ongelmistaan kertoneet...

Voi voi, kuinka surullista, ihan neljän päivän tauko. Ole onnellinen, että sulla on ylipäätään joku, jonka kanssa harrastaa sitä seksiä. Ihan kaikkea ei kannata netissäkään jakaa, hohhoijaa.

Me on miehenkaa haukuttu toisiamme tai mies alotti eka haukkumisen vuosia sit ja lopetti, niin mää aloin kuittaileen takas. Mulla ei ole miehen kanssa mitään himoja, enkä halua ees viritellä mitään kun se ei tunnu kovin innostuneelta, enkä mää kyllä kehtaiskaan kun se on mua haukkunu. Käyn sit välillä pettämässä ja siä kyllä himot palaa.

Kyllä meidän elämä olis vaikea jos ei sais harrastaa yhdessä seksiä. Tavallisesti me tehdään sitä lähes joka päivä ja viikossa varmaan noin 10 kertaa. Me molemmat nautitaan siitä.

Mun äiti sanoi jopa yks aamu aamiaspöydällä kun oltiin siellä vajaa viikko että mitäs meidän kanit jaksaa :D .