ei se tossa paljon auta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen nainen"

Vieras
Oli miehen tyly rumasti sanottu kommentti kun laitoin tukkaani kauniisti. En sitä aina jaksa la-aamuisin laittaa, kun töihin tarvitsee aina laittautua. Aattelin kuitenkin että olis itsestäkin kiva kun tukka on laitettu. No, useimmiten olen lihava, läski, vitun läski, lehmä, vitun lehmä, hylje, norsu.

Pakko olla kun en kuulemma jää eloon jos lähden. [QUOTE="vieras";25490575]Voi äitee sentään. Kysy itseltäsi miksi olet miehen kanssa yhdessä joka haukkuu sinua läskiksi ym?[/QUOTE]

Olen ylipainoinen mutta karppaamalla ja liikunnalla paino putoaa koko ajan. Pidän itseäni rumana vaikka tiedän että jokunen mieskin minuunkin on tykästynyt ja moni on sanonut että olen kaunis. Ei vaan vakuuta kun yksi haukkuu jatkuvasti. [QUOTE="vieras";25490578]no jos se kertoo sulle vain totuuden?[/QUOTE]

On tapahtunut monta kertaa. En uskalla lähteä, kyllä se mut löytää töistä vaikka illat olisin turvakodissa. ISO kaveri joka pystyy toteuttamaan sanansa. Ainakin sen että en sitten näe lastani koskaan jos lahden. Saa mulle hullun paperit kun tietää että olen hakenut apua mielenterveysjeskuksessa jotta säilyisi jotenkin järjissäni tämän kaiken keskellä.
Voi ny sanonko mikä...poliisi, turvakoti?

Onko miehesi monestikin hakannut sinut ja uhannut tappamisella?

On tapahtunut monta kertaa. En uskalla lähteä, kyllä se mut löytää töistä vaikka illat olisin turvakodissa. ISO kaveri joka pystyy toteuttamaan sanansa. Ainakin sen että en sitten näe lastani koskaan jos lahden. Saa mulle hullun paperit kun tietää että olen hakenut apua mielenterveysjeskuksessa jotta säilyisi jotenkin järjissäni tämän kaiken keskellä.
Mies on ilmeisen onnistuneesti peloitellut sinut uskomaan, että et voi lähteä, etkä ikinä saisi lastasi pitää. Suurin osa puheista lienee tosiaan vain uhkailua, vallankäyttöä - tosipaikan tullen hän pystyisi tekemään mitä?!

Jatkossa säästä kaikki todisteet uhkailuista, käy lääkärissä hakemassa dokumenttia vammoistasi kun mies on hakannut, jne...

Hullun papereita ei kukaan toiselle saa, ei ainakaan sillä perusteella että tämä on mielenterveyskeskuksessa käynyt.

Älä nyt ainakaan alistu kokonaan, älä anna miehen pilata myös lapsenne elämää.