ei se ollutkaan tarua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan v

Vieras
vaan totta kuin vesi. Seksielämä näköjään kuihtuu oikeasti synnytyksen jälkeen. Hetken aikaa jo luulin että kaikki on ainakin melkein ennallaan, mutta erehdyin pahasti. En ilmeisesti sytytä miestäni enää lainkaan. Itse luulin olevani vielä yhtä haluttava: olen entisissä mitoissani ja väsymyskään ei paina silmäluomia alaspäin, jaksaisin tyydyttää miestäni vaikka hän ei haluaisikaan tyydyttää minua. En haluaisi jatkuvasti tyytyä omaan käteen. Joku ratkaisu olisi asialle löydyttävä. Auttakaa.

Meidän kohdalla taas voisin sanoa "Huh, ei se ollutkaan totta, vaan tarua!"
Ihan niinkuin ennenkin meillä harrastellaan. Mihinkään ei ole hävinnut. Mutta kuten sanottu, kaikilla erilailla...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2004 klo 22:34 Sandy kirjoitti:
Tosta kannattaisi puhua sen sun miehesi kanssa ja kysyä suoraan, että missä mättää?!

Kysytty on ja yritetty puhua. Mies sanoo haluavansa minua mutta mitään ei tapahdu, kirjaimellisesti.

Meillä sama juttu. Ihmettelin kunnes sain tietää että ukko käy tuhmilla sivuilla ja samal hoitaa hommat. Pisti miettii että tässäkö tää nyt sitte o. Perilline tullu, hommat siis hanskassa ja vaimo saa jäähä.

Ja sillon kun jotain tapahtuu en pääse ees mukaan ku kaikki on jo ohi.

Hidas syttymään kenties?

Sinällään olen huono ketään neuvomaan kun meillä ei just tällä hetkellä kovin vilkasta ole, mutta tarttis muistaa vaimoväen pitää huoli siitä että miehelle olet edelleen VAIMO et äiti, vaikka tuore äitiys muuttaa hurjasti elämää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2004 klo 14:04 Möllibulli kirjoitti:
Sinällään olen huono ketään neuvomaan kun meillä ei just tällä hetkellä kovin vilkasta ole, mutta tarttis muistaa vaimoväen pitää huoli siitä että miehelle olet edelleen VAIMO et äiti, vaikka tuore äitiys muuttaa hurjasti elämää.

Nimenomaan olen yrittänyt olla se tyttöystävä enkä vain lapsesta ja miehestä huolehtiva äiti. Ongelma taitaa olla se että mies pitää minua vain lapsen äitinä. Alkaa käydä keinot vähiin... miten saisin miehen tajuamaan että minullakin on edelleen ne samat halut ja tarpeet ja haluan miestäni yhtä paljon kuin ennenkin. samaa odotan mieheltä mutta onko se liikaa odotettu/pyydetty?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 15:48 Möllibulli kirjoitti:
Mitäs jos järjestäisit kahdenkeskistä aikaa miehesi kanssa, romanttinen ilta siis. Josko mies tajuaisi että esim. korsettiin pukeutunut viettelijätär on muutakin kuin äiti....

Täytyy yrittää. Kiitoksia.

Yhteistyössä