ei saatana miten sairasta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yrjöön kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt mua alkaa oikeasti pelottamaan. Ihan kuin eläisi jossain painajaisessa. Täytyisi lopettaa tämän asian vatvominen, muuten ei uskalla lähteä enää ulos. Ajattelin just aamulla että esim. henkirikoksia tapahtuu hesassa aika usein ja silti siellä uskaltaa kävellä mutta sitten kun tapahtuu jotain tällaista....

ja ne ihmiset jotka ihannoi asiaa! Miten voi ihannoida tappajaa? Minun pieni mieleni ei voi ymmärtää asiaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pumpero:
Ei voi syyttää jotain tiettyä asiaa. Netissä on paljon hyvääkin. Välittämättömyys ja välinpitämättömyys, toisten ihmisten huomioonottaminen, vanhempien urakeskeisyys, lasten ja nuorten itsekseen oleminen, valvomattomuus, kiire, materia ja raha...eihän hitlerilläkään ollut nettiä käytössään ja mitä hän sai aikaiseksi? Tottakai lapsen ja nuoren netin käyttöä tulee valvoa ja myöskin rajoittaa. Meillä päätettiin jopa niin että meille ei tule aseita edes lelujen muodoissa, tarkoitan siis pistooli- ja kiväärityyppisiä aseita.

hieman kevennän synkkää ketjua, jos sallitte. :) kaverin äiti oli vakaasti päättänyt, että hänen pojille ei leluaseita osteta. pojat kuitenkin halusivat pyssyleikkejä leikkiä, niin näppärinä kavereina jyrsivät näkkärit pyssyn muotoisiksi ja ammuskelivat sitten niillä toisiaan. :D

Joo, siis sillai ajateltiin että sitten kun ja jos poika ilmaisee haluavansa leluaseen niin ehkä sen saa, tosin siinäkin sovitaan säännöt että edes lelulla ei saa osoittaa toista kohti...mutta aikaisemmin asetta ei saa. Siis heh, mua ei pelottanut vieraan kommentin jälkeen vaikka oma kommenttini osuikin sopivasti siihen perään.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mitä enemmän tästä jauhetaan joka tuutista, sen varmempaa on että tulee seuraava ammuskelu pikapuoliin toisen nuoren toimesta.
Joku varmasti haluaa itsensä yhtä kuuluisaksi ja muutenkin jatkaa asiaa, kun Auvinen avasi portit.

tässä oot kyllä harvinaisen oikeessa.

Yhteistyössä