Ei saada uutta asuntoa ei! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttokuumetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttokuumetta

Vieras
asutaan vanhassa kerrostalossa ainoana lapsiperheenä,joten täällä ei järin hyvin suhtauduta lapsiin. etupiha on sellainen mihin lapsia ei ovi yksin päästää sillä talossa on autotalleja ja autoja menee siinä :/
takapiha on 2 talon välissä mutta parkkipaikka sekä ajotie lähellä joten en uskalla yksin sinnekään päästää.
asutaan 3.kerroksessa eikä hissiä!
Taas soitin asunnoista ja 2 4+k asuntoa olisi vapautumassa mutta toisen vuokra oli yli 800euroa ja toisen yli 1000euroa joten ei MITÄÄN mahdollisuutta niihin meillä näillä tuloilla (olen kotiäitinä).
siis mä haluan pois täältä!
nuo vuokrat on jo niin kovia että samalla rahalla lyhentäisi omaa asuntoa..

Missä päin asutte?
Olisko teijän sitten mahollista katella jotain omaa kämppää?
Toki siis jos olet kotiäitinä eikä ole työpaikkaa odottamassa niin ei helposti taida lainaa saada jos miehellä ei kovinkaan isot tulot.

Me saatiin aikanaan laina vaikka mä olin opiskelija enkä saanu opintotukia ja tein vaan pari kolme päivää viikossa muutaman tunnin töitä.

Meilläkin oli ennen vuokra 1100e kuussa ja vuosi sitten saatiin ostettua oma talo jota lyhennetään 1300e kuussa,kyllä sitä mieluummin omaa maksaa,mutta ainahan lainan saanti ei kovin helppoa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Missä päin asutte?
Olisko teijän sitten mahollista katella jotain omaa kämppää?
Toki siis jos olet kotiäitinä eikä ole työpaikkaa odottamassa niin ei helposti taida lainaa saada jos miehellä ei kovinkaan isot tulot.

Me saatiin aikanaan laina vaikka mä olin opiskelija enkä saanu opintotukia ja tein vaan pari kolme päivää viikossa muutaman tunnin töitä.

mun tulot on kk 350euroa. miehellä on suht ok tulot että selvitään laskuista ja vuokrasta.

Yhteistyössä