Ei saa lyödä soittajalle luuria korvaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
huusi ja rääkyi minulle lehti myyjä juuri puhelimessa..koitti vielä soittaa uudestaan sen jälkeen kun totesin että haista sinä pjaska eläkä soita enää tai teen susta jonkun häirintä tutkinta jutun poliisille...kai se olis haukkunu mua vielä lisää :laugh:

Niin siis tuo sama mies on soittanut mulle noin 9 eri numerosta vaikka olen sanonut että en tilaa lehteä tai mitään muutakaan,numero vain vaihtuu mutta tyyppi pysyy samana,sitten kellon ajat soitoille on siinä ilta 20 jälkeen ja sitten yhden kerran soitti aamu puol 8..ja sitten kun erehtynyt vastaan uuteen numeroon mistä se on soittanut niin tyyliin tulee sieltä haista vittu kun sanot että on se kumma ETTEI MENE PERILLE ETTEN TILAA MITÄÄN JA TÄHÄN AIKAAN EI TARVI SOITELLA...

Ärsyttäviä tollaiset. Mulle vasta soitti joku "Arja Formasta terve!" Työajalla, joten olis voinut olal jokin asiakaskin. Mun mielestä niitten täytyis kyllä kertoa ketä on ja mistä soittaa ihan kunnolla. Ja tajuta myös lopettaa puhelu kun sanoo että kiitos soitosta en tilaa nyt.

mä sanoon aina et ei oo aikaa eikä kiinosta. sit ne sanoo et jos mä lyhyesti kerron silti kun uudistuksi.. niin vastaan et kerro ihan rauhassa en tilaa silti, ja laitan puhelimen pöydälle yksikseen, kerran oli aika sitkee tyyppi, kerkisin imuroida loppuun ja edelleen vaan selitti!!

Alkuperäinen kirjoittaja heps:
Minä sanon nykyään kaikille, että elämäntilanteeni on nyt sellainen, etten voi tilata lehtiä. Bullshittiähän se on, mutta loppuu lyhyeen kaupittelu. :)

Tätä minäkin yritin eilenillalla selittää sitkeälle lehtimyyjälle. Alko vaan vittuilla, että enkö suo lapsille edes aku ankkaa... No en, lopeta se soittelu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja moppe:
Alkuperäinen kirjoittaja heps:
Minä sanon nykyään kaikille, että elämäntilanteeni on nyt sellainen, etten voi tilata lehtiä. Bullshittiähän se on, mutta loppuu lyhyeen kaupittelu. :)

Tätä minäkin yritin eilenillalla selittää sitkeälle lehtimyyjälle. Alko vaan vittuilla, että enkö suo lapsille edes aku ankkaa... No en, lopeta se soittelu!!!

Jumankauta. Tee valitus! On mullakin yksi kokemus yhdestä lehtimyyjästä, josta meinasin tehdä valituksen. Olin yhden nimeltä mainitsemattoman lahjalehden saanut, kun laitoin raskaustestin mukana tulleen läpyskän postiin, jolla lehden sai. Sitten soitti lehtimyyjä ja kun kerroin, etten lehteä tilaa ja mainitsin vielä, että ottaa välillä pattiin, kun taisi olla jo kolmas soitto lehtimyyjältä sillä viikolla, niin tuli melkein lankoja pitkin ja huusi, että ei sitten kannata mitään lahjalehtiäkään tilata ja arvontoihin osallistua. En ollut aiemmin osallistunut enkä taatusti osallistu. Ja kyseistä lehteä en vilkaisekaan missään - niin paljon korpeaa tuollainen soittelu ja käytös.

BTW. Äsken soitti lehtimyyjä. Siis edellisen viestin ja tämän välillä. Onko ehkä maailman vihatuin ammattikunta... En ainakaan keksi raivostuttavampaa sorttia.

http://www.yths.fi/netcomm/viewarticle.asp?path=8,21,2476,2507&article=1862&i ndex=A&page=1

mä tein 2kk sitten ja nyt ei ole tullut niin paljon niitä rääkyjiä lankoja pitkin... Tuossa menee se 3kk ennen kuin alkaa tehoamaan.

Kestä tahansa asiakaspalvelijasta, joka huutaa ja raivoaa asiakkaalle, pitää tehdä valitus. Hänen esimiehensä TUSKIN haluaa jatkaa työsuhdetta moisen kanssa. Eihän tollanen varmaan edes myy mitään???

Mitä tulee tohon vihatuimpaan ammattikuntaan... En ymmärrä miks?? Siinä ne on myyjiä ku muutkin! Ehkä siinä ärsyttää ihmisiä eniten, kun he lähestyvät sinua, ja vielä kotiin/vapaa-ajalle. MUTTA, ennenhän oli todella paljon ovelta-ovelle -kaupustelijoita. Mun mielestä on sata kertaa helpompaa torjua tarjous puhelimitse kuin face-to-face sun kotiovella just ku sulla on kurkkunaamio naamalla...

Alkuperäinen kirjoittaja tässä:
http://www.yths.fi/netcomm/viewarticle.asp?path=8,21,2476,2507&article=1862&i ndex=A&page=1

mä tein 2kk sitten ja nyt ei ole tullut niin paljon niitä rääkyjiä lankoja pitkin... Tuossa menee se 3kk ennen kuin alkaa tehoamaan.

Onko sulla kondylooma? ;) Hyvä toi linkki :laugh:

Yhteistyössä