L
luu
Vieras
mulla ois ollut vaivaisenluu leikkuu kesällä. ja pomo ei päästänyt leikkuuseen kun on sairasloma niin pitkä ja kesäaika. eli kirjaimellisesti uhkas, potkuilla.. tai siis ehdotti että jäisin pois töistä kotiin..taas vuodeksi, vaikka sairasloma olisi vain 6viikkoa.
no minkäs teet, piti siirtää leikkuu aikaa.(paineen alla)
nyt sitten huomasin että olisi yksi äityyslomansiaisuus tiedossa, ja ajattelin hakea siihen. jos hakisin tähän ja saisinkin sen niin aika kova kolaus ois pomolle koska työalkaa jo 14.6.09
mutta mietin olisiko pomo niin kusipää ja kertoisi uudelle pomolle tästä vaivaisenluu asiasta, että se leikkuu on edessä ennenkuin siaisuus päättyy... vai olenko itse valvollinen kertomaan siitä?
no minkäs teet, piti siirtää leikkuu aikaa.(paineen alla)
nyt sitten huomasin että olisi yksi äityyslomansiaisuus tiedossa, ja ajattelin hakea siihen. jos hakisin tähän ja saisinkin sen niin aika kova kolaus ois pomolle koska työalkaa jo 14.6.09
mutta mietin olisiko pomo niin kusipää ja kertoisi uudelle pomolle tästä vaivaisenluu asiasta, että se leikkuu on edessä ennenkuin siaisuus päättyy... vai olenko itse valvollinen kertomaan siitä?