Ei raskausoireita ja testit negoja. Maha kasvaa silti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Maha kasvaa kasvamistaan mutta raskauden mahdollisuus silti olematon! Maha on pallomainen! Vatsaa on edellisitä raskauksista jäljellä mut pienempi se jo oli... mut nyt taas kasvaa vaikka paino laskee... Kumeja ollaan käytetty ja kotitestejä oon tehny jo monta mut maha silti kuin raskaana olevalla. vauva on 10 kk ja imetän, joten menkatkaan ei le vielä alkanut.
Kaks raskautta olen kokenut ja pahoinvointi alkoi niissä heti....
Sanokaa nyt ettei tää missään nimessä raskaudesta johdu!? Mitä tää vois olla?

Sinuna kyllä soittaisin lääkärille. Jos vielä paino laskee mutta maha vaan pullistuu. (Silloinhan siellä on pakko olla jotain joka saa sen turpoamaan, tulehdus, tukos tms.)

Ku olis vaan läskiä ni ei syytä huoleen!
Sitäkin mietin ku oon reenannut nyt aika paljon vatsaa ni jos vatsa on kiinteytyntyt ylhäältä ja sivulta mut alavatsa on jääny vähemmälle ja siks pömpöttää... :)

[QUOTE="hmm";23178921]Sinuna kyllä soittaisin lääkärille. Jos vielä paino laskee mutta maha vaan pullistuu. (Silloinhan siellä on pakko olla jotain joka saa sen turpoamaan, tulehdus, tukos tms.)[/QUOTE]

Mut jos mahassa olis tulehdus ni kait se oireilis muutenkin?
Jotenki tyhmältä tuntuis mennä lääkäriin pienen pallomhan takia... Lääkäri naurais varmaan mut ulos. Ei oo niin iso että muut sen huomaa mut itse ja jopa mieskin sanoi et kyllä sulla tuo maha selvästi on kasvanut. oon muuten normi painoinen. 170cm /58 kg...

[QUOTE="saara";23178970]Voi elämä.[/QUOTE]

niin ku mitä?

Eihän tää nyt ihan normaali oo että maha kasvaa mutta muita oireita ei oo eikä elintavat oo muutenkaan muuttunut jne...

onko lääkäri katsonut että vatsalihaksesi ovat palautuneen normaaleiksi? liian aikainen treenaus voi pullistaa muuten vatsalihakset ulospäin. jäävät sitten silleen :/ ei ole kivan näköistä

[QUOTE="mmm";23179004]onko lääkäri katsonut että vatsalihaksesi ovat palautuneen normaaleiksi? liian aikainen treenaus voi pullistaa muuten vatsalihakset ulospäin. jäävät sitten silleen :/ ei ole kivan näköistä[/QUOTE]

Ei ole....
En ole reenannut salilla enkä isoilla painoilla. Kotona tehnyt perusliikkeitä muutaman kerran viikossa muutaman viikon ajan. Lähinnä yrittänyt syviä lihaksia reenata...

[QUOTE="mmm";23179035]no jos vatsarutistuksia olet tehnyt niin ovat voineet pullistua :/ siis ihan perusvatsoja[/QUOTE]

Jotenki tuntuu oudolta jos noin vähästä mut voi kait se toisaalta olla mahdollistakin...
KUn jännitän vatsaani ni ei sormirn väliin jää paljon löysää joten kai mahassa lihaksiakin on...
Miten saan sen litteän vatsan joka oli tarkoitus kesäksi treenata...

[QUOTE="mmm";23179004]onko lääkäri katsonut että vatsalihaksesi ovat palautuneen normaaleiksi? liian aikainen treenaus voi pullistaa muuten vatsalihakset ulospäin. jäävät sitten silleen :/ ei ole kivan näköistä[/QUOTE]

peesi. minulla tuommonen kiva ikuisuuspömppö pullistuneitten lihasten takia. saa nähä jos seuraavassa raskaudessa lähtisi pois...

[QUOTE="mmm";23179070]no ainakin jätä se vatsojen teko nyt vähäksi aikaa :) kokeile ennemmin esim lenkkeilyä :)[/QUOTE]

Jätän jätän... ja lenkkeilen jo mut en haluis kuitenkaa enää laihtua... Kiinteytyä muutamista paikoista kuten vatsasta ja lenkkeily ei siihen auta!

Jätä perinteiset vatsalihastreenit ja ala tanssimaan Shakiran tyylillä. Eli pyöritä lantiota, kahdeksikkoa ym.. Samalla jännität välillä syviä lihaksia. Tätä kun teet joka päivä, alkaa tulokset näkyä nopeasti.

Yhteistyössä