ei pitäis lähtee minnekään kun on huonolla tuulella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
palo totaalisesti käämit kaupoilla noihin lapsiin, isompi ei muuta kun töhöttää, tavaroita tippuu hyllyiltä jne. pienempi seuraa perässä |O :headwall:
Mulla metrin pitunen ostoslista, tavaraa niin paljon että hyvä kun jaksaa kärryjä työntää.
Loppuvaiheessa räjähdin kun poika tiputti jotain pokepalloja pitkin lattioita, huusin että voi jumalauta sun kanssas, niin että kauppa raiku :ashamed: ketutti niin paljon että ei edes hävettäny. ihmiset kyllä tuijotti ihan kiitettävästi enkä yhtään ihmettele :ashamed:

Saan teiltä satinkutia mutta nyt tiedän että tämmösinä päivinä pysyn kotona :whistle:
ja lisään että mulla ei ole tapana kiroilla noin, se vaan tuli.

Juu,tutlta kuulostaa.Välillä tuntuu että savu nousee korvista ja vois pistää sen muksun myyntiin sinne johonkin hyllyyn.Mä yritän parhaani mukaan olla korottamatta ääntäni yleisellä paikalla mutta ei sekään ihan aina onnistu.Varsinkin silloin kun poitsu oli pienempi ja joka tavaraa piti räpeltää ja sorkkia.
Mäkin aina yritin ettei tarvis noita lapsosia ottaa mukaan isompaan ruokakauppaan mutta miehen työn takia se ei kyllä aina onnistunnut.

Yhteistyössä