Ei pitäisi laittaa naista remonttihommiin!

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
:D

Niin se on, että kun miehet vain laiskottelevat ja naisparka tekee duunit, ei tule kuin haukkuja...
Ja aina kun sanotaa ettei ole "naisten hommia" ja "miesten hommia". Näin siinä käy kun ei uskota että niitä oikeasti on! :LOL: Olisi pitänyt laittaa Heidemarie asemalla vaan imurointihommiin!
 
JONSERED Karhunkantaja
Imuroiminen ei ole naistenhommia... Äijä otti minulta imurinajo-oikeuden pois melkein heti tavattuamme. :saint:

Kaikki fyysinen ja hyvin palkattu on miesten hommia, kaikki ruumiineritteisiin liittyvä naisten hommia. tai näin ainakin meillä... :LOL:
 
vieras
Juu, meillä jos työkalut katoaa, se on automaattisesti mun syy, vaikken olis ollut likimainkaan.
Mä oonkin sanonut miehelle, etten halua sormenpäällänikään osallistua remontointiin, kun en kerta osaa ja tajua, mitä mies kulloinkin selittää. Mutta pakko mennä, kun mies vaatii avukseen. Arvatkaas saanko vastaavasti apua kotitöissä?
 
tyhmä minä
missä siinä artikkelissa sanotaan että se astronautti oli nainen? Nimi näytti siltä, kun lopussa oli ***marie, mutta... se ei sano mitään sukupuolesta kun ulkomaista on kyse???

Ja siks toisekseen, meillä kyllä minä naisena teen ne remonttihommat. ja hyvin teenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä minä:
missä siinä artikkelissa sanotaan että se astronautti oli nainen? Nimi näytti siltä, kun lopussa oli ***marie, mutta... se ei sano mitään sukupuolesta kun ulkomaista on kyse???

Ja siks toisekseen, meillä kyllä minä naisena teen ne remonttihommat. ja hyvin teenkin.
No lehdessä mainittiin "nainen" ja oli oikein kuvan kanssa.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
:D

Niin se on, että kun miehet vain laiskottelevat ja naisparka tekee duunit, ei tule kuin haukkuja...
:LOL: Juuri näin :LOL:
Ja kun 99,99% hommista on tehty oikein ja hyvin, yksi pieni moka ja pelkäksi valittamiseksi menee...
 

Yhteistyössä