ei piru, kun alkoi jännittämään!! kävin tänään ä-polilla eikä miun pidä kuulemma hämmästyä, jos synnytän lähiviikkoina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
kroppa kuulma alkaa olla sen verran valmis, paikat on pehmenneet & vauva pää alaspäin. hitto vie, että mie osaan olla hermona |O estettä aletie-synnytykseen ei kuulemma ole, PAITSI jos paineet alkavat nousta & virtsaan tulla valkuaista. mies ilmoitti suoraan, ettei tule mukaan synnytykseen & on näreissään kun en saanut/älynnyt vaatia sektioaikaa. no anyway kahden viikon päästä on uusi aika ä-polille ja silloin vielä arvioidaan tuota synnytystapaa.. ellen poksahda ennen sitä !
täytyy myöntää, että olo on aika hämmentynyt.. laskettu aika kuitenkin on vasta kesäkuun alussa enkä voi millään uskoa että vauva voisi tulla jo toukokuussa

toisen kanssa ne paikat pehmenee nopeemmin. Minä olin kaksosista 4cm auki viimeisen kuukauden ja kävin äpolilla ronkittavanakin kerta viikkoon. Mutta ei se sinulla kaukana enää ole, tsemppiä tulevaan koitokseen!

Miksi miehesi sektioaikaa on kärttämässä?[/QUOTE

ei halua pelätä, että jos alan synnyttää yövuoron aikaa niin mistä saan lapsenvahdin jne. lisäksi miehelle jäi niin ruusunpunaiset muistot siitä, kun mie makoilin ensin teholla ja sitten normiosastolla miehen hoivatessa vauvaa.. mutta nyt meillä on kaksi lasta ja mie haluaisin mielelläni nostaa esikoisen syliin sun muuta

esikoinen syntyi ihan yllättäen, tai siis en ehtinyt itse tajuta mitä tapahtuu. olin sairaalassa
tarkkailussa ja elättelin vielä sinä aamuna toiveita, että pääsisin kotiin kun äkkiä tilani romahti.
miut vietiin hirveällä tohinalla leikkuriin ja sitten heräsinkin teholla pää sekas. en meinannut ensin ymmärtää millään, että olen äiti.. parin viikon päästä
olisi ollut sovittu normisektio, vauvan perätilan vuoksi. nyt kaikki tuntuu ihan erillaiselta & hämmentävältä:
vauva liikkuu paljon enemmän, on voimakkaita harjoitussuppareita, pikkuinen hengailee nätisti
pää alaspäin & kroppani tuntuu valmistautuvan omia aikojaan synnytykseen.

Viimeksi muokattu:
Mulla oli parikin kuukautta paikat (sisäsuukin) auki, että älä pety jos ei ihan nyt heti tulekkaan. Itse uskoin sinisilmäisesti kätilöitä jotka monesti sanoivat että ei mene laskettuun aikaan, synnyttys alkaa ihan minä hetkenä hyvänsä (tämä rv 37-38) Lapsi syntyi rv 40+2 ja ne kaksi päivää yli lasketun tuntuivat piiiitkiltä kun oli tuudittautunut siihen että syntyy ennen sitä. Mutta tosiaan viikolla 37 ei varmasti paljon kauempaa mene kuin pari viikkoa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26239023:
ei halua pelätä, että jos alan synnyttää yövuoron aikaa niin mistä saan lapsenvahdin jne. lisäksi miehelle jäi niin ruusunpunaiset muistot siitä, kun mie makoilin ensin teholla ja sitten normiosastolla miehen hoivatessa vauvaa.. mutta nyt meillä on kaksi lasta ja mie haluaisin mielelläni nostaa esikoisen syliin sun muuta

Puhutaanhan sitä mukavuussektioista mutta ei kai niitä miehen mukavuudenhalun takia sentään tehdä... :D

Se oli kai vitsi ettei mies tulisi synnytykseen mukaan?

Mulla oli parikin kuukautta paikat (sisäsuukin) auki, että älä pety jos ei ihan nyt heti tulekkaan. Itse uskoin sinisilmäisesti kätilöitä jotka monesti sanoivat että ei mene laskettuun aikaan, synnyttys alkaa ihan minä hetkenä hyvänsä (tämä rv 37-38) Lapsi syntyi rv 40+2 ja ne kaksi päivää yli lasketun tuntuivat piiiitkiltä kun oli tuudittautunut siihen että syntyy ennen sitä. Mutta tosiaan viikolla 37 ei varmasti paljon kauempaa mene kuin pari viikkoa. :)

Täysin sama kokemus täälläkin.
2kk ennen h-hetkeä manailtiin syntyy koska vaan, ei tule olemaan laskettuun aikaan saakka. Vaan kuinkas kävikään - 40+2 syntyi potra poika :)

Yhteistyössä