Ei, pakko se nyt on uskoa, ettei kuukuppi sovi mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunette

Vieras
Pidin viime kierrossa menkkojen aikaan taukoa kupin käytöstä ja olo oli ihan kohtuu hyvä. Päänsärkyä ei tullut, vaikka kuinka tunnustelin. Sitä edellisessä kierrossa käytin kuppia ja päätä särki ihan hirveästi.

Nyt kun mulla taas eilen alkoi menkat, laitoin kupin. Tänään vuoto yltyi ja en päässyt heti tyhjäämään kuppia, tyhjäysväli oli kuitenkin alle 6h. mutta kuppi oli ihan piri-pintaan täynnä. Ja PÄÄKIPU palasi aivan riipivänä!
Otin kupin pois, nappasin pari Buranaa ja olo helpottui.

Pakko luovuttaa, kuppi on muuten aivan maailman paras keksintö ikinä, mutta minulle se ei sovi. :( Kyllä harmittaa!

Nyt joudun sitten käyttämään epäekologisia terveyssiteitä, joita joudun vaihtamaankin usein tämän runsaan vuodon takia. Mieluummin sitten kärsin yleisestä epämukavuudesta, kun kovasta päänkivusta. :kieh: :(
Kestositeet, hmm... Enpä halua alkaa verisiä rättejä pyykkäämään miehen ja lasten nähden, ehkä sitten myöhemmin kun lapset ovat jo isompia tjt.

Ei sopinut mullekaan kuukuppi. Ostan noita maatuvia siteitä sitten (Vuokkoset), niin vähän kuormitan vähemmän kuin normisiteillä. On mulla ne kestositeetkin ja olen niitäkin kyllä paljon aiemmin käyttänyt, nyt vaan ei ole aikaa puljailla niiden kanssa.

Mä oisin kanssa mieluusti kuukuppia kokeillut ja käyttänyt, vaan multa on kielletty kuukupit ja tampoonitkin. Joten ymmärrän tuskasi, noiden siteiden kanssa pelailu on niin syvältä!!

Päänsäryistä iso osa on psykologisiista syistä johtuvia. Ehkä tässäkin on kyse lähinnä sellaisesta. Se silikoninen kuppi sun sisälläs ei kyllä sitä päänsärkyä aiheuta. :D onks vauvoillakin päänsörkyä, kun putävät silikonista tuttia suussaan jopa yön yli. :xmas: mut okei, ihan tosissaan otettava oire se psykologinen päänsärkykin on. Älä sit käytä kuppia. Helpottaa heti. :xmas:

Yhteistyössä