Ei pääse kävelemään!! Auts!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaivainen Valas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaivainen Valas

Vieras
Olen jo kohta raskausviikolla 39, eli melko loppusuoralla, mutta rupeaa pikkuisen suoraan sanoen v**uttamaan tämä aivan kamala selkä/jalkakipu. Olen lukittuna neljän seinän sisälle, kun en pääse kivuiltani kävelemään ja häärääminen kotonakin on hankalaa. Neuvolassa sanottiin vaan että: voi voi, taitaa olla issiasta. Eikö tälle todellakaan voi tehdä mitään? Onko kenelläkään kokemusta? Kipua on vain toisella puolella ja sille puolelle astuessa ei oikein voi laittaa kunnolla painoa ja kiertoliikkeet tekee kipeää.
Jos jollakin on tällaista kipua ollut, niin onko kipu helpottanut synnytyksen jälkeen? Kun vähän pelottaa, että milläs pientä sitten hoidat, jos et kunolla tolpillasi pysy.. Ärsyttää kun muuten on ollut melko helppo raskaus, ilman kamalia vaivoja. No nyt niitä vaivoja on sitten senkin edestä ollut jo kaksi viikkoa..

Auttakaa raihnaista!!

Terve!

Mulla oli reilut 10 kk sitten varmaan samankaltaista kipua eli astuessa tuntui kuin joku olisi iskenyt puukolla pakaraan/alaselkään. Myös liitoskivut olivat melkoiset, lähinnä tuossa häpyluun tienoilla. Jos nyt en ihan väärin muista niin kivut loppuivat tosi pian synnytyksen jälkeen, oisko mennyt maksimissaan pari viikkoa.

Onnea synnytykseen ja jaksamista kipujen kanssa! Toivotaan, että nyytti sylissä auttaa unohtamaan kivut heti...

Jep, tutulta kuulostaa! Ja sinne jäivät laitokselle issias kivut ynnä muut kipuilut joita tuli kirottua ennen lapsen syntymää. (tai sitten niitä ei enää tajunnut ajatella kun sylissä oli jotain paljon ihanampaa!) Kohta sulla siis helpottaa, älä huoli! Mulla muuten apu löytyi kävelysauvoista.. ei kovin "tyylikästä", mutta pääsipähän ulkoilemaan..

Yhteistyössä