(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiina

Vieras
Miksi rakastun aina väärin miehiin, alkoholisteihin, luusereihin, pettäjiin ja retkuihin. Kaksi aviomiestäni on ollut alkoholistia, nykyinen pettävä retku. Miksi en koskaan kiinnostu kunnon miehistä. Joku on sanonut, että nämä asiat kumpuavat lapsuudesta, mutta mielestäni lapsuuteni oli normaali ja onnellinen. Miksi en salli itselleni ns. normaalia suhdetta. Enkö ole ansainnut kunnioitusta, arvostusta ja hyvää kumppanuutta. En tiedä mitä teen aina valinnassani väärin. Olen jo luovuttanut ja ajatellut viettäväni loppu elämäni yksin. Kunnes taas tapaan jonkun joka kohtelee minua huonosti...

Helppo vastaus. Sinä haet ja vetoat vääränlaisiin miehiin. Kaikki luettelemasi ongelmat eivät näy ensitapaamisella, vaan he ovat tunteikkaita, sinuun vetoavia miehiä. He tuntevat, kuten sinäkin, millaista on olla vaikeuksissa. Teillä on yhteisiä kokemuksia; ymmärrätte toisianne, valitettavasti vain ymmärrätte toisianne ongelmienne kautta.
Oikea mies on päättäväinen, jopa tyly. Hänellä on mielipiteitä ympäröivästä maailmasta, hän ei käperry surkeuteen. Hän on vahva ja päättää elämästään ja myös onnistuu siinä.

Liika tunteisiin vetoaminen ja kaunopuheisuus voivat viitata ongelmiin: se on vastaus.

Edellinen kirjoitti aika hyvin, alkoholistit ovat monesti hyvinkin tunteikkaita ja osaavat manipuloida naisia. En osaa auttaa sinua, en osaa sanoa mitä sinun pitäisi tehdä toisin, ehkä rakastumisesta huolimatta häipyä kuin ensimmäiset kuvaamasi ongelmat ilmenevät. Alkoholistit ja pettäjät eivät parane koskaan.

Kauneus on katsojan silmässä ja samoin lienee asianlaita kunnollisuuden kanssa.

Olen kommentoinut tätä samaa ongelmaa jo monta kertaa vuosien saatossa Ellien sivuilla.

Exäni kehoitti minua hommaamaan seuraajakseen kunnollisen miehen.

On jäänyt hommaamatta.

Luin tyttären ostamaa C.C. lehteä. Kun Ellit olivat remontissa viikonlopun, kävin joutessani www.saturuotsalainen.net sivuilla e.m. lehden innoittamana.

Satu selittää kaikkien parisuhdekiemuroiden johtuvan Saturnuksen ja muiden planeettojen liikkeistä. Elämämme on kirjoitettu tähtikarttaa.

Joten ehkä ap. saat hieman lohdutusta astrologian opeista.
Ajattele niin, että Pluton syytä kaikki.

Vähemmällä pääset, kun otat terveen huumorin avuksi.

Olen Helsingissä eläessäni törmäillyt moneen julkkuun Satuunkin joskus Ullanlinnan ärrällä.

Olen laiskansorttinen ja en viitsi tavailla astrologian kirjoja.
Tykkään niin paljon enemmän kirjoitella ja lueskella Ellien sivuilla.

Nyt ajattelin vielä kommentoida Ellien 50+ palstan katkeruusteemaan. Jatkan siitä mihin aikaisemmin jäin.

Vatsa on täynnä herkkuja. Varmasti kunnollisia miehiä on maailma täynnä. Naureskelin telkkarin Ähläm Sähläm ohjelmalle, jossa ulkomailla elävät arabit arvioivat kahta suomalaista naista. Kovasti tuntuivat olevan nuorten naisten perään. Ihan kunnollisia miehiä näyttivät olevan.
Tuskin maksaisivat minusta edes viimeistä korahdusta vetelevän ikälopun kamelin hintaa.

Mietipä, mistä nuo miehet löydät. Jos liikut paikoissa, joissa ei juuri muita kuin eronneita, karanneita, ulkoruokintaan heitettyjä kaljaveikkoja ole, niin mahdollisuutesi löytää kunnollinen ja vastuullinen mies ovat 0%. Olisiko omissa harrastuksissa tarkastelun paikka?

Kun tietäis. Eräällä sukulaisellani on vähän samanlaista taustaa mutta niitä miehiä on ollut enemmän kuin kaksi. Laitaluvultaan jokainen on ollut enemmän tai vähemmän renttu, on ollut juoppoa, petturia, väkivaltaista ja vaikka minkänäköistä viilettäjää. Jokaiseen on tämä nainen ollut aivan päättömästi rakastunut mutta aina on ero lopulta tullut. Yksi olis ollut kunnollinen, olisi halunnut perustaa perheenkin mutta kun oli kuulemma liian tylsä mies! Nykyinen on myös semmonen lipeväkielinen ja viinaanmenevä ällötys, sillä erotuksella vain että se ei ole mikään tyhjätasku, edellisillä on ollut vain tuulen huuhtoma perse ja panomiehen elkeet. En väitä että sinussa välttämättä mitään vikaa on, mutta jokuhan suorastaan on luonnostaan renttumagneetti. Kannattaa tosiaan miettiä mistä niitä miehiä bongaa, ainakin tämän sukulaisnaisen hoidot ovat kaikki olleet näitä ravintolatuttavuuksia.

Puuttuuko sinulta kenties ihmistuntemusta, itsetuntemusta, itseluottamusta..? Miten oikein elät kun tapaat vain tuollaisia tyyppejä?

Vaikea meidän täällä on arvuutella mistä tuo johtuu, jospa vaan ihan oikeasti ja syvällisesti miettisit tätä asiaa. Kirjoita vaikka ylös millaisia tuntemuksia miehet ovat sinussa herättäneet. Jos on yhdistäviä tekijöitä niin mieti mistä nuo tuntemukset ovat johtuneet, mitä tarvetta ne ovat sinussa palvelleet ym.

Kyllä se vastaus löytyy varmaan hyvinkin helposti.

Jos hakee elämältään vääränlaisia suhteita se kertoo yleensä jostain syvemmästä ongelmasta johon olisi ihan hyvä hakea apua. Lakata olemasta uhri! Kukaan ei käsittele sua huonosti jos et anna. Tätä julmaa taistelua jossa opettelen näkemään oikean ja väärän eron, kuinka mua pitäisi kohdella, millaisia ihmisiä välttää yms. käyn koko ajan. Pitää oppia sanomaan ei! Kuten jos aina ihastuu mieheen , jolla kaljalasi tärkeämpi voi sanoa että kiitos ei olen nähnyt mihin tuo johtaa. Väkivaltaisuuden merkitkin on nähtävillä jo ensimmäisillä kerroilla. Joka naisen nussijallekin ja hännystelijälle omat tunnusmerkit. Pitää opetella deittailemaan eikä ottaa heti ensimmäistä joka kohdalle sattuu. Mulla rikkinäinen, väkivaltainen, alkoholisti koti lapsuudessa, tästä johtuen olen aina sietänyt vaikka mitä kun en ole ymmärtänyt paremmasta.

Tyhjää leukojen louskutusta tuo että ihmisistä päälle päin näkee mitä ovat miehiään tai naisiaan , pillun posket.
Mehän muokaannumme jokaainoasta kokemastamme asiasta, halusimmepa tai emme.
Naiset rakastuuvat ""rentuihin"" siksi että he poteevat ylemyyden tuntoa miehiin nähden ja vain ""rentuujen "" seurassa he kokeevat olevansa miehiä parempia.
Joillekkin miehille se on se ja sama , mitä naiset heistä ajateleevat, kunhan antaavat ja hoivaavat, näille miehille martyyri naiset ovat ihanteelisia, mutta harvoin saa kunnolla kavatettua kotiorjaa , sillä sellaisen kasvattaminen aikusesta naisesta on hirveen tyälästä, ne pitäisikin muokata jo pentuina. Varsinkin sinusta Myy saisi mies hyvän kotiorjan, mutta sinähän taidatkin itsenäistyä ja alkaa poliisille töihin, sillä noin tarkka silmäistä ihmistä siellä tarvitaan, ei jäisi nuo pahoja tekevät kanssa eläjämme ilman rankaisua, sillä jos, kuten sanot ""Joka naisen nussijankin "" tunnistaa merkeistään, niin mitenkähän helposti sinä tunnistatkaan kaiken karvaiset Pedifiilit ja raiskaajat , saati murhaajat. Olisips lysti tietää mitä sinä minusta sanot ; ).

No kyllä se nyt vaan on niin että kun ihmisen kanssa viettää aikaa ja näkee miten hän suhtautuu itseensä ja toisiin, puhumattakaan kiinnostuksenkohteistaan, vapaa-ajan viettotavoistaan, kaveripiiristään, tavoitteistaan ym. niin aika pian kyllä pitäisi olla selvillä siitä minkälaisen kaverin kanssa on tekemisissä. Tietysti jos on tahtomattaan sokea tai ei omaa vähäistäkään ihmistuntemusta voi se sitten olla vaikeampaa.

Opisitte ensin tuntemaan edes itsenne, jos ei halua paljastaa omia piirteitään, niin ei ne ""Kainin""merkin lailla otsasamme loista.
Valtaosa ihmisistä ei osaa tulkita edes oikeita merkkejä joita heille viestitään oikein vaan tekeevät niistä täysin vääriä päätelmiä.
Vai miksi esim koemme ennakkoluuloja?

Yhteistyössä