(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen kimppa!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen kimppa!!!!

Vieras
Moi! Onko teistä mitenkään ihmeellistä että parisuhteessa oleva pari haluisi kolmennen pyörän mukaan leikkeihin? Mieheni haluaisi toisen naisen joka nuolisi ja hyväilisi minua ja minä häntä, mies seuraisi sivusta ja yhtyisi mukaan leikkiin jossain vaiheessa... Millaiset fiilikset siitä sitten voisi jäädä?? Minun fantasiani taas olisi se oma mies ja joku muu mies mukaan, mieheni sanoi ettei voisi katsoa sitä kun saattaisi tulla liian mustankipeäski... Ääh, tätä on mietitty kauan mutta ei ole toteutettu kuitenkaan. Mistä tälläisen kolmennen pyrän voisi löytää, se ei saisi olla tuttu eikä sen jälkeen tarvisi pitää mitään yhteyttä, yksi kerta ja siihen tyssäisi. Mieheni on hiukan reilu 31 ja minä 26. Ongelma ei minulla olisi sitä miestä baarista löytää mutta miten esittää asia? Miehiä kun baareissa juttusille kyllä uskaltaa, mut sit kun sanoo että on varattu niin ne poistuu vähin äänin...
Hiukan kommentteja kiitos tänne keski-suomeen!!!!

Minä mies olen 30v ja naiseni on 27v ja P-Savosta. Minun unelmani olisi juuri katsella, kun iso kaluinen mies panee naistani, naiseni voihkiessa tämän käsittelyssä. Ongelmana on vaan se ettei naiseni suostu tähän, koska hänen mielestään se olisi liian outoa. Harmi kyllä, itseäni kyllä kiihottaisi!

Siis parinvaihtoako tarkoitit 2+2? Millaistahan se olisi? Pakkohan se on sitten kysyä että millaisia te olette ja oletteko kokeilleet ennen? Mitkä olivat fiilikset? Tuliko mustasukkaisuutta tapahtuneesta? Kerrohan nyt vähän!

Mä olen ollut bi-naisena kolmen kimapssa jonkin kerran ja pitänyt siitä kovasti. Suhteen, johon kolmas osapuoli tulee, tulee olla kunnossa!

Onhan se varmasti miehestä(kin) kiihottavaa, kun mä esimerkiksi nuolen naista ja tämän naisen mies sitten on siinä mukana tai jos tämän naisen mies painaa vaimoaan ja mä pidän naista hyvänä joko rintojen osalta tai vaikka pidän siinä samalla klittaa hyvänä sormilla.

Hei. Minä olen ollut kolmantena asiallisella parilla ja kaikki nautimme todella paljon.
Olisin valmis vaikka heti vastaavaan. Se vaatii hienotunteisia ihmisiä, ja pelin säännöt pitää olla selvät, jälkipelejä ei saatulla.
On totta että kumppaneita on vaikea löytää, ne kun on niin sisäpiirin hommia.
Käsittääkseni ko. sekstailua harrastetaan enemmän ns. sivistyneiden ja fiksujen, kouluttautuneiden keskuudessa.
Tulisin kyllä mukaan, olen ihan asiallinen, luotettava ja peilitkin kestävät katseeni :)

Vuosia sitten olin mukana parinvaihdossa... muutama tunti samassa huoneessa ystäväpariskunnan kanssa. Ihan mukavat fiilikset siitä jäi kai kaikilla...
Kolmen kimppa eli kolmantena pyöränä olo kiinnostaisi; luottamuksella ja hienotunteisuudella!

Yhteistyössä