(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄITI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ÄITI

Vieras
Mikähän näitä ihmisiä oikein vaivaa..?Naiset narisevat narisemistaan kun ei saa seksiä,ei ole rahaa, ei saa lahjoja, mies on tyhmä,laiska...jne jne.
Itse olen naimisissa, minulla on ihana poikavauva ja mies, joka käy duunissa ja tuo leivän pöytään ja toki touhuilee lapsen kanssa aina kun sitä pyydän ja mahdollisesti myös osallistuu vähän kotitöihin, mutta vain jos pyydän kauniisti.. ;)
Elämä on toisinaan vähän tasaisen harmaata ja seksielämä köyhää.Ja olemme pienipalkkaisia duunareita ja minä vielä äitiyslomalla,joten en varmaankaan saa äitienpäivänä shampanjaa, kaviaaria ja timantteja...Mies tykkää istua perjantai-iltana töiden päätteeksi netissä tai sohvalla ja juoda pari kylmää kaljaa siinä ohessa.Asuntomme voisi olla vähän isompi ja paremmalla alueella..Lapsemme voisi kitistä vähän vähemmän iltaisin yliväsyneenä..Itseasiassa hän saisi olla jo niin iso että nukkuu läpi yön, käyttää vessaa ja syö itse ja osaisi puhua...Meillä voisi olla kodinhoitaja ja kokki, jotta minä saisin katsoa Emmerdalen rauhassa.. Mieheni voisi olla Johnny Deppin ja George Clooneyn risteytys..Hän saisi olla MENSA:n jäsen ja hänen palkkanumeronsa pitäisi olla nelinumeroinen ja alkaa nelosella..Sormissani saisi olla kalliit ja teetetyt valkokultaiset timantein koristellut kihla- ja vihkisormukset..
Ja mitä vielä(!!) Mieheni pitäisi kyetä raskaan työpäivänsä jälkeen tekemään kotitöitä,pestä pyykkiä ja hoitaa lasta sillä aikaa kun minä viilaan kynsiäni tai tapaan rakastajaani.. ja kaiken tämän lisäksi mieheni pitäisi vielä kyetä rakastelemaan ainakin kolmasti seuraavan yön aikana!
Ainiin, ja töistä tullessaan tuomaan minulle kukkia ja hymyilemään kauniisti..
Mutta ei..
Sensijaan asumme toistaiseksi tavallisella asuinalueella kaksiossa,lapsemme on vasta 7 viikkoinen ja sen ikäinen itkee useimmiten nälissään,p**kat vaipoissa tai väsyneenä..saan ehkä kerran viikossa katsoa Emmerdalen alusta loppuun melkein häiriöttä,koska meillä ei todellakaan ole kotona muuta palvelusväkeä kuin minä..niin ja tietysti mieheni..mutta vain osa-aikaisena..mieheni muistuttaa lähinnä Jarkko Martikaisen ja piirros-Tarzanin risteytystä, eikä minulla ole rakastajaa koska rakastan miestäni ja olen luvannut olla uskollinen..enkä varmaankaan osaisi olla MENSA:n jäsenen kanssa, koska en ole itsekään mikään ruudinkeksijä..Harrastamme seksiä n.1-3 kertaa viikossa, se ei ehkä riitä, mutta välillä on pakko nukkuakin..
Minulla ei ole liikoja,mutta on se mitä haluankin.. rakkautta,koti ja lapsi.Mies ei ole rikas, ja tykkää joskus vetäistä lärvit, mutta hän ei kuitenkaan petä eikä hakkaa meitä..joten en näe siinäkään mitään pahaa.Hänellä ei ole meille antaa juuri muuta kuin katto pään päälle, paljon rakkautta ja ruokaa pöytään.
Kuten jo aikaisemmin mainitsin etten ole mikään älykkyyden riemuvoitto varmaankaan, kun en osaa vaatia tuon enempää.Tai sitten olen pelkuri,kun en uskalla pistää näitä kolmea kaunista ja tärkeää asiaa likoon seksin, materian ja hetken huuman takia.
Elän vain tässä ja nyt.

Minä en narise. Elämäni on lähes vastakohtainen sinun elämääsi verrattuna. Meillä on rahaa, saan todella tyydyttävää seksiä, mieheni ostaa lahjoja (alusvaatteita, ulkomaanmatkoja, koruja, laukkuja, kenkiä, hajuvesiä...) ja tienaa paljon. Hän on älykäs ja arvostetussa ammatissa. Silti meille jää yhteistä aikaa sopivasti. Ehdin myös tehdä omaa uraani ja tavata naisystäviäni ja käydä mm. shoppailemassa ja jumpassa. Meillä ei ole lapsia, sillä emme ole halunneet keskittyä muihin kuin itseemme ja toisiimme. En kylläkään tykkää kaviaarista, joten sen voit vähentää laskuista. Älä siitä muuten murehdi, et ehkä pitäisi sinäkään. ;)

Mieheni tykkää myös liikkua kanssani mm. taidenäyttelyissä, elokuvissa, kuntosalilla, konserteissa, purjehtimassa ja erilaisilla kaupunkilomilla. Kun olemme yhtä aikaa kotona, teemme jotakin hyvää ruokaa. Yleensä hän haluaa kokata ja valita viinin. Meillä on tilava ullakkoasunto Helsingin keskustan tuntumassa, arvostetulla asuinalueella. Usein myös makoilemme yhdessä sohvalla ja luemme sisustuslehtiä tai kirjoja. En välttämättä halua edes musiikkia, sillä työpäivän jälkeen hiljaisuus on hyvästä.
Mieheni mielestä kodissa pitää aina olla tuoreita kukkia. Minusta se ei ole välttämätöntä, mutta en ole viitsinyt huomauttaa asiasta, sillä hänelle näyttää olevan tärkeää tuoda kukkia. Ehkäpä hänellä onkin toinen nainen...kuka tietää. ;)

Mieheni on komea. Hän joutuu kyllä tekemään töitä, ettei kiloja kerry iän mittaan, sillä rakastamme hyvää ruokaa. Sama on myös itselläni. Meillä käy siivooja. Pyykit pesemme itse ja kone pesee astiat. Rakastelemme ehkä pari kertaa viikossa. Olen tyytyväinen seksielämäämme. Mieheni olisi kyllä paljon rohkeampikin kuin minä. Joskus hän ehdottelee tuhmuuksia. Olemme toteuttaneetkin jotakin.

Minäkin elän tässä ja nyt. En osaa olla tyytymätön.

""Minäkin elän tässä ja nyt. En osaa olla tyytymätön.""

Olipas kaksi erilaista tilannetta.

Minun tulkintani on , että ap on löytänyt elämän onnen. Hän on tajunnut sen, että ""onni on pienissä asioissa""

""Lucky"" hakee tyytyväisyyttä ja sen hän on myös löytänyt, mutta sillä ei ole mitään tekemistä onnellisuuden kanssa. Jos joku on pystynyt ostamaan onnellisuutta, niin ilmoittakoon miten.

Jotta kukaan, jolla on rahaa ei pahastuisi sanomisistani, niin tarkoitan onnellisuudella henkistä tilaa ja korvien väliin on tunnetusti vaikea sijoittaa; siellä joko on onni tai ei. Tavaralla sitä ei sinne saada.

Muistan tarinan kodittomasta, joka oli onnellinen

minun mielestäni jokainen taaplaa tyylillään ja se mikä onnellisuuden tuo voi olla eri ihmisille hyvinkin erilainen.

itse haluaisin löytää tuon aloittajan tyylisen naisen, jolla tuntuu olevan jalat maassa ja järki päässä. periaatteessa voin tarjota kyllä kaikki nuo asiat mistä luckykin kirjoitti, mutta pelkästään omaan mielihyvään keskittyvä nainen taas ei innosta mua ja olen kai sen verran vanhanaikainen, että en ymmärrä naista joka ei halua lapsia oikean ihmisen kohdatessaan jos on nuori ja terve.

Hei hieno juttu että joku muukin on tyytyväinen eloonsa! :)
Elämäsi poikkeaa paljon minun elämästäni. Minä pärjään ilman kukkia ja ulkomaanmatkoja (nuorempana matkustelin paljon,ennen miestä ja lasta) ja sinä pärjäät ilman arjen pyöritystä ja vaippavuoria :D
Pointtini oli juuri se, että ollaan tyytyväisiä siihen mitä on, eikä aina haluta lisää.
Onni on pieniä kivoja juttuja elämässä.Hyvää kevättä ja aurinkoisia päiviä teille molemmille!

Niin joo..en muuten tykkää minkään kalan mädistä, joten tuskin kaviaari tekee poikkeuksen. ;P

Hei! Kivaa kevättä myös sinulle ja teidän poppoolle. Hauskaa, että olit vastannut. Meillä on molemmilla asiat hyvin. Sinulla on kyllä taatusti elämänmakuisempaa ja menevämpää. Lapsikin tuo varmasti tietyn rytmityksen ja ehkä joskus kiireenkin. Minä olen yksin kotona. Mies on tällä hetkellä ulkomaan työmatkalla. Töiden jälkeen kävin heittämässä laukun kotiin ja sitten olin jumpassa ja sen jälkeen ruokakaupassa. Taidan katsoa vähän telkkaria ja mennä nukkumaan. Ei ole mitään kotitöitä tehtäväksi. Mietin, että tälläkin hetkellä eri puolilla maailmaa eletään monin tavoin. Oma lapsuudenkotinikin oli ihan erilainen kuin tämä itsellinen elämä, jota vietämme. Olen suuresta perheestä. Äitini uskoo, että teemme vielä joskus lapsen. Luulen kyllä, ettei meistä siihen olisi. Onneksi sinusta on. Lapset on ihania. Minulle on sattunut paljon ikäviä asioita elämässä. Ehkä siksi varonkin. Onni ei tosiaankaan ole ulkoisissa asioissa. Se on ihan muuta. Jotkut kaverimme ovat kateellisia elämästämme. Ihan turhaan. Suruja ja murheita on silloinkin, vaikka rahaa olisikin. Joku tuossa sanoi, että sinä olet löytänyt onnen. Se on varmasti totta. Ehkä itseäni kuvaa tällä hetkellä parhaiten se, etten ole onneton. Aika onnellinen varmaan. :) Voi hyvin. t. Lucky

Sepä hyvä,että tulit hyvälle mielelle.. arvelin että saisin kiukkuista ""tulet tänne hehkuttamaan s**tana...""-palautetta.Kun tuntuu vaan että jotkut tekevät tääläkin pikkujutuista hirveitä ongelmia.
Tietenkin se on kauheaa, jos elää väkivaltaisessa suhteessa, siitä pitää irrottautua.Eikä kukaan tykkää siitä jos puoliso käy vieraissa, sellaista ei myöskään tarvitse sietää, kannattaa ottaa ero, jos ei kykene jatkamaan. Väkivalta ja pettäminen syö aina sekä miehen että myös naisen itsetuntoa.Eikä pidä unohtaa alkoholismia,peli- ja huumeriippuvuuttakaan.Joistakin niistä kärsivien ihmisten kanssa on myös vaikeaa elää, etenkään jos kumppani ei tunnusta/tunnista ongelmaa.Ymmärrän kaiken tämän.Eikä sitä vaikeasta suhteestakaan ihan niin vain voi lähteä.
Mutta että tuolla yksikin rouva kehtaa puolustella salarakkaan kanssa peuhaamista sillä, että omalla miehellä ei ole varaa viedä rouvaa ykkösluokan ravintoloihin tai ostella kalliita lahjoja!!Jotenkin vain tuntuu, että seksi ja materia merkitsee toisten elämässä niin paljon että se peittoaa kaiken sen mikä rakkaudessa ja parisuhteessa on tärkeää.Kunnioitus,avoimuus,rehellisyys,läheisyys ja hyvät kemiat.Kukat,kauniit lahjat ja hyvä seksi ovat kivoja juttuja siinä sivussa.Kukat ja kauniit lahjat eivät ole niin välttämättömiä.Ihminen on aikojen alussakin pärjännyt ilman niitä.Seksi on välttämätöntä ainakin suvunjatkamisen kannalta.Ja se tavallaan myös sinetöi ihmiset yhteen parisuhteessa.
Jatkaisin varmaan loputtomiin filosofointiani, mutta rakas poikani antoi äskön äänimerkin päiväunien päättymisestä, joten jotta naapurisopu säilyisi, on mentävä. :)
Hyvää kevättä myös sannalle! :)

Yhteistyössä