(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kriisipesä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kriisipesä

Vieras
Oli harmiton suhde kaverin mieheen. Kaverini ei tiedä ja sain vasta kuulla, että kesällä tulossa häät ja jouluna vauva :S Olen alkanut harkita kaverilleni kertomista, koska mies on epäluotettava. Oma äitini kielsi puuttumasta soppaan, kun kerroin miehen pettäneeni kaveriani ""jonkun""kanssa. Kertomisen kannalla itse olen. Tiedä vaikka pyytävät kummiksi tai muuta...

Harmiton suhde? Mies epäluotettava? Mikäs SINÄ sitten olet? Oikea luottoystävä!

Kerro vaan kaverillesi ja luulen, että hän löytää uusia kavereita epäluotettavien tilalle.

No kerroppa miksi menisit kertomaan?Siksi ilmeisesti, kun jäitkin ""toiseksi"" ja se oma vaimo kaikista puheista huolimatta olikin parempi.Sinulla se taitaa olla sellainen ongelma, että pitäis saada omistaa kaikki mihin kosket vaan kun se ei ole mahdollista!Eikös ne enää olekaan sun kavereita?Kuvittelit vissiin pienessä mielessäsi, että heillä ei ole omaa seksielämää jne ollenkaan vaan sinä korvaat kaiken kotona ja vieraassa pedissä?

Kerro vaan, mutta minä kerron sinulle jo valmiiksi että loppupeleissä se olet sinä joka jäät yksin.Miehesi heittää sinut pellolle ja tuskin nämä ""ystäväsi"" haluavat olla tuollaisen katkeroituneen nartun kanssa missään tekemisissä.Sinä kun olet osoittanut olevasi varsinainen luottoystävä!