(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verinen vuoto =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Verinen vuoto =(

Vieras
En löytänyt sivuja selatessani keskustelua tästä asiasta tai keskenmenoista yleensäkään...

Onko kellään kokemusta suht runsaasta verenvuodosta alkuraskaudessa? Mulla alkoi yks kaks yllättäen tänään päivällä kirkas, verinen vuoto...tullut aika paljon siteeseen...en usko että on kyse mistään valemenkoista.

Soitin synnärille ja käskivät katsoa tilannetta nyt vknlopun yli. Onko muilla siis kokemuksia? Enteileekö varmasi keskenmenosta..? Mitä muuta se voi olla..kun sitä tuli niin paljon? Nyt se on tyrehtynyt kun tulin kotiin lepäämään, yltyi kun kävelin ulkona. Onkohan pk-seudulla mahdollisuutta päästä sunnuntaisin jonnekin tarkistuttamaan tilanne. Olemme huolesta sekaisin ja surullisia =(

Minulla on ollut yksi keskenmeno joka alkoi menkkakipujen tapaisella alavatsakivulla ja verenvuodolla, joka oli aluksi vähäistä ja tuli runsaammaksi vähitellen. Menin malmin sairaalan päivystyksen kautta naistenklinikalle.. mutta oikeastaan oli turha käydä malmin sairaalassa kun eivät siellä tehneet mitään. Eikö siellä naisten klinikallakin kuitenkin ole päivystys? Sinne menisin ellen tavalliseen neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä, jos tulisi sama tilanne uudestaan. Toivottavasti sinulla on kuitenkin kaikki hyvin! Mutta vaikka menisikin kesken, niin se on ihan yleistä eikä tarkoita ettet voisi saada lapsia. Itse tulin 1,5 kk päästä keskenmenosta uudestaan raskaaksi!

Olen menossa periaatteessa kättärille synnyttämään joten siellä on vissiin kans sellanen päivystys...tai sinne ainakin soitin. Mulla ei tosiaan mitään kipuja ole nyt ollut. Ajattelinkin, että on ihan turha mennä minnekään Peijakseen, mitä ne siellä muka tekis. Piru vie kun on vknloppu...vois soittaa neuvolatädiltä apuja.

Olen rv 10+3 menossa...

Heip!
Luin tosta sinun verisestä vuodosta ja ajattelin kertoa omasta 7v. takaisesta jutusta. Eli 7v.sitten jouluna aloin vuotaa todella runsaasti veristä vuotoa. Myöskään pikkuhousunsuoja ei siihen vuotoon riittänyt. Kävin silloin ea-polilla, jossa ultrattiin eikä sikiötä löytynyt. Vuotokin loppui päivässä ja muutaman päivän päästä tästä olin menossa kaavintaan. Silloin kuitenkin löytyi sikiö ja syke. alkupaniikin jälkeen 8kk. eteenpäin sain terveen pojan, joka on nyt esikoululainen.

Olen nyt levännyt vaan koko loppu päivän...mutta varmaan vuotaisin jos lähtisin taas kävelemään. Ei ole kipuja vatsassa eikä selässä, se on kyllä hyvä merkki. Pientä toivoa. Mutta verta tuli tosiaan niin paljon että säikähdin kunnolla, ihan siteellinen... Katsotaan mikä tilanne huomenna jos lähden vaikka vähän ulkoilemaan, jos lorahtaa niin soitan naistenklinikan päivystykseen ja yritän että ne ottais mut sinne.

Heippa!!!!

mulla alkoi kanssa suurinpiirtein tasan vuosi sitten rv 8 verinenvuoto jota tuli sitten tosi paljon..menin päivystykseen ja sieltä sanoivat että keskenmeno..siis ihan sisätutkimus tehtiin.tuli pieniä verisiähyytmiä ja runsasta vuotoa.lääkäri sanoin että ""vialliset sikiöt yleensä menee kesken juuri näillä viikoilla"".. oltiin miehen kanssa tosi rikki:(

sitten maanantaina kaavintaa ja siellä lääkäri löysi sikiönsykkeen:)
vuoto loppui samana iltana ku alkoi ja kesti about 5 tuntia.ei kipua alaselässä eikä mahassa.ja tossa se meijän pikku ""keskenmeno"" jokeltaa:) ja voi hyvin!!!!

onnea sulle ja toivotaan että sulla vaan ne valemenkat!lääkäri laski sitten siellä ""kaavinnassa"" että mulla suurinpiirten menkat olis!!!

voi hyvin ja jaksamista!älä heitä vielä toivoa!

Kiitos kaikille vastanneille, lohdutti kyllä, koska enemmän sain positiivishenkisiä tarinoita =)

Vuotoa ei ole nyt eilisen jälkeen ilmaantunut, ja jos ei ilmaannukaan niin on kyllä aikalaiset piinaavat kaksi viikkoa odotella 1. ultraa =((((

Täytyy nyt seurailla vähän omia raskausoireitakin, että rupeeko ne hiipumaan...tosin mulla on tosi vähän niitä ollutkin, että vaikea sanoa...Mutta kuitenkin.

Tänään siis rv 10+4 toivon mukaan =)))

Moi!
Mikä sun tilanne on nyt tällä hetkellä? Onko vuoto loppunut? Ootko soittanut nlatädille, että kuuntelisi sikiön sydänäänet? Kerro mitä nyt kuuluu. Peukkua pitäen odotan täällä vastaustasi.

Yhteistyössä