(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hellää miestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hellää miestä

Vieras
Nyt olisi helläkätinen mies vapaana,pitää naista kuin kukkaa kämmenellä,nauttii myös kun nainen tekee itse,mikä on tosi kaunista ja kiihoittavaa katseltavaa,hieroo mielellään hellästi haluamasi paikkoja,ja yrittää ainakin kaikkensa saada sinulle orgasmin.Olisiko halukkaita Naisia,Myös miehesi voisi salaa katsella meidän touhuja jos haluat.iällä ei väliä

Olen 40 varattu nainen,toiveeni on aina ollut että joku vieras mies katselisi kun hyväilen itseäni,oma mieheni ei ole kiinnostunut asiasta,mutta mehän voidaan asiaa kehitellä,laita yht tiedot.

olen nai en 30v.olin kerran järven rannalla maaseudulla yhtenä kesänä,mieheni lähti kaupalle,ja minä kiireesti aurinkoa ottamaan bikinit tietenkin päällä,jonkin ajan kuluttua noin 50m päähän souti veneellä vanhempi mies selvitteli verkkojaan,ja katseli toisella silmällä minua,minä siitä innostuin,ja aloin hyväilemään itseäni,ja runkkasin loppuun saakka.itse voitte päätellä lopun ,sen takia olisin kiinnostunut asiasta.Laita puh numero tai muu vihje asun keravalla.

Yhteistyössä