(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 08 alue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

08 alue

Vieras
Löytyykö mukavaa, sexyä neitoa Oulun lähistöltä joka haluais saunoa ja peuhata näin pitkien pyhien aikana kun ei ihmeitä tekemisiä ole. Baarit ei kiinnosta joulun aikaan, mutta jotain säpinää kaipais.

Hitsi kun ei jaksa lähteä kylille, vaikka kyllä tanssi maistuisi! Taidan katsoa Tanssii susien kanssa. A&A aika harvoin tullut käytyä, siellä on monen sortin väkeä:)

Onko A&A yleensä joulupäivänä/tapanina porukkaa? Onko teitä iso porukka lähdössä viihteelle?

Tanssi kyllä maistuu! Tiedä vaikka pääsisi Tanssii susien / pukkien kanssa ;-)
Eipä tuota juurikaan ole A&A:ssa käytyä, mutta monikaan paikka ei ole tänään auki. No, ehkä Onnela tais olla.
Foxiahan on kuitenkin kiinni.

Mutta ei harmainta aavistustakaan ole kuinka porukat liikkuvat ravintoloissa näin joulun aikoihin. Ei ole isoa porukkaa, vain minä ja naapurin rouva.

Mikä on, ettet jaksaisi lähteä? Viekö elokuva voiton?
Missäpäin asustelet?

Susitanssi taitaa olla se joka tänään vie voiton. Eipä siellä monikaan paikka taida olla auki. En ole koskaan käynyt jouluna kylillä, mutta ehkä tapanina vois innostuakin. Tänään oli niin reipasta ulkoilua että taitaisi tulla väsykin baarissa. Toisaalta asun Kempeleessä eli bussit ei taida kulkea ihan normaalisti.

Sinä vissiin olet neito etkä rouva kuten naapurisi? Minkä ikäinen? Mites joulu meni? Minulla perinteisesti, sukulaisissa ja pukkikin kävi.

Minä neito, naapurini melkein neito.
Riippuu millaista pukkia tarkoitat...sitä lähdetään etsimään...
Muutama drinksu ensin ja sitten menox.

Ikävää, jos elokuva vie voiton. Eikö taxit kuljet? Jos vaikka kahden kanssa pääsit illan / yön viettoon?

Jaa että melkein neito... Mahtava homma:)
Taxiin ne nyt hyppää tänään...

Tule sinä tänne jatkoille! Minulle yksikin riittää, kieli kipeytyy jos pitää kahta nuolla:)

Voiko sulle kirjoittaa johonkin omaan s-postiosoitteeseen, numeron kera ehkä? Et kertonut ikääsi...

Mitäpä drinksuja nautitte?

Illanmittaan on nautittu siideriä, ja parit paukut, kirkasta ja Russiania.

Kaksi olis tarjolla, niin sulle riittäisi yksi ;-)?
Vai niin pitkälle olit ajatellut, itse pidän kylläkin suuseksistä.

Kerrotko itse meilisi, niin katsotaan.....

Minkä ikäinen itse olet?

No pitkällepä hyvinkin. Suu-kiva on kyllä mahtavaa, tykkään nuolla puhdasta ja siistiä pimpsaa:) Onko sulla sellainen? Myös muu peuhaus on aina kivaa kun on kaveri jonka kanssa synkkaa jututkin yhteen!

Kirjoitteleppa osoitteeseen:

jambaloo@hotmail.com

Taxi tuli justiin, kirjoitellaan myöhemmin.
Luen kännykästä viestit, jos vielä laitat jotakin tälle illalle.

Ja totta mooses pimpsat on siistit, jos pukin metsästykseen lähtee....

Hauskaa iltaa A&A:ssa. Kunpa olisinkin siellä tanssin pyörteessä...

No hyvä jos pimpsat on huollettu ja puunattu kun kylille lähdetään, oikea homma!

Kirjoittelehan postiini kun kotiudut tai huomenna kankkusessa, vois tulla paranteleen oloasi...