(ei otsikkoa)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna

Vieras
Heips, sellaista aattelin tulla tänne tuolta odotusajan puolelta kyselemään että kuinka paljon saatte äitysloman aikana rahaa Kelalta?

Sehän tietysti vaihtelee tulojen mukaan, mutta jos löytyis joku jolla suunnilleen samanlaiset tulot? Itse tienaan tällä hetkellä bruttona 1900 euroa kuussa. Viime vuonna (jonka verotuksen mukaan kai lasketaan) tienasin 1800 kuussa eli vuositulot 21600 euroa.

Olisi kiva kuulla ihan summana että paljonko sitä rahaa saisi kuussa (vanhempainraha + lapsilisä).

Kiitoksia jo etukäteen :)
 
Joo tiedän kyllä että siellä on sellainen laskuri. Mutta se ilmoittaa päivärahan määrän muistaakseni. Lasketaanko vain arkipäivät? Meneekö veroa? Entä lapsilisistä? Olisi mukavaa jos saisi jotain nettosummia mitä saatte kuussa rahaa :) Kai jokainen tietää tarkan summan mitä saa... Olisi helpompi miehen kanssa laskeskella tuloja ja kuluja...
 
en tiiä miten mulla laskivat, mutta mulla jää käteen 100 euroa vähemmän kuin töissä ollessa. Työsuhdeauto on tietysti myös pois sen aikaa kun ""lomailen"". Mulla on veroprossa tällä hetkellä 40. En muuttanut sitä.
 

Yhteistyössä