M m32 Vieras 09.11.2005 #1 Mitäpä sitä kiertelemään. Kunnon pano olisi haussa. Ehkä jo nyt tulevana v-loppuna.
M m32 Vieras 09.11.2005 #4 Turun seudulta olen ja ainakin bailuseuraa olen hakemassa mukavista tytöistä viikonlopuksi. Ehkä jopa seuraa muuhunkin kivaan jos kemiat natsaa.
Turun seudulta olen ja ainakin bailuseuraa olen hakemassa mukavista tytöistä viikonlopuksi. Ehkä jopa seuraa muuhunkin kivaan jos kemiat natsaa.
P poika Vieras 09.11.2005 #5 No tämä on hyvä alku, vielä kun saisit itsesi pois koneelta, katsos ei niitä ""oikeita"" ja ""kunnon"" panoja koneelta hoidella ...ja mitä kuuluu sinun ""kunnon panoon"" ?
No tämä on hyvä alku, vielä kun saisit itsesi pois koneelta, katsos ei niitä ""oikeita"" ja ""kunnon"" panoja koneelta hoidella ...ja mitä kuuluu sinun ""kunnon panoon"" ?
M m32 Vieras 09.11.2005 #6 Voi poika parka, siihen että selittäisin sulle mitä mun ""kunnon panoon"" kuuluu ei taitais olla sulle paljon hyötyä. En nähkääs oo pojista kiinnostunut, valitettavasti.
Voi poika parka, siihen että selittäisin sulle mitä mun ""kunnon panoon"" kuuluu ei taitais olla sulle paljon hyötyä. En nähkääs oo pojista kiinnostunut, valitettavasti.