(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Halu

Vieras
Haluasin seuraavaan kysymykseen nuorilta ja miksei vanhemmiltakin naisilta asiallisen vastauksen.
Johdanto kysymykseen.
Olen +50 mies. Minua on alkaneet kiinnostaa entistä enemmän nuoret 25-30-vuotiaat naiset.
Heitä katselen mielelläni. Tietenkin kiinnostaa myös oman ikäiset. Oma kumppanini ymmärtää kyllä, eikä pidä pahana, vaikka esim. vaateostoksilla vähän flirttailen nuorten naismyyjien kanssa. Tästä asiasta on keskusteltu.
Nyt minua on alkanut arveluttaa kun alkaisi tehdä mieli päästä tositoimiin näiden nuorten kauniiden naisten kanssa.
Siis kysymys; mitä mieltä naiset olette tällaisesta, voisitteko
kuvitella nuoret 30 kymppiset naiset olevanne +50 miehen kanssa ?

Ei tule näköjään vastauksia tällaiseen ns. asialliseen kysymykseen.
Olisi pitänyt varmaan laittaa otsikkoon: ""Parrua pyllyyn"" ja nimimerkiksi: "" 5 kymppinen spermalinko "". Sitten kait tällä palstalla kiinnostutaan.

Näinhän se on. Jos ASIALLISESTI jotain yrittää kysyä, kohta jotkut pellet laittaa tulemaan paskaa tuutin täydeltä. Tieysti täällä seilaa paljon untuvikkojakin. Vastaukset sen mukaisia.

ehkä vastauksien puutteesta voisi päätellä myös mielenkiinnon puutteen..

Mutta charmantti, hyväkäytöksinen, älykäs ja fiksu mies viehättää aina. Ikäryhmästä huolimatta. Mutta valitettavasti varatut ei kiinnosta.

Paitsi yksi poikkeus ;-)

Nimimerkki boudoir´ille.
Ei ollut tarkoituskaan lisätä, halusin vaan osoittaa millä tasolla täällä vierailevat ilmeisesti liikkuvat.
Keskustelua ei saa aikaiseksi ns. asiallisesti vaan aina täytyy olla joku teema, joku suoranaisesti liittyy navan ja alkuselän väliselle alueelle.

ja mua taas kiinnostaa itteeni nuoremmat uroot....ei viiskymppiset äijät yhtää.....parhaimmat kyydit antaa n.20-30 vuotiaat nuoret miehet....nam.....he todella jaksavat kulli kovana pitkään.....!!

En ajatellut keskittyä millekään alueelle vaan halusin kuulla mielipiteitä esittämästäni kysymyksestä.
Kuten huomaan, se on liikaa vaadittu tämän palstan naisilta.

Olen nuori nainen lähempänä kahtakymmentä, mutta kerronpa nyt kuitenkin oman mielipiteeni. Minua kanssa viehättävät vanhemmat charmikkaat herras miehet. Tosi ihania:) Varattuihin kylläkään en kajoaisi.

ai miten kesyttämään? ottamalla huomioon! eli ihan ekaks osoittaa reilusti kiinnostusta!! eli rohkeat tekstiviestit,sähköpostiviestit, kivat puhelut jne....sytyttää halun kun huomaa että nuori mies haluaa kesyttää ja antaa parastaan....siitä se lähtee...ja sit vaan tapaamista sopimaan....!!

Yhteistyössä