V
VP
Vieras
Hooligan ja Hanne: Kyllä vetää suun mutruun tuollaiset uutiset. Itse vitsailin siskoilleni, kun aloitimme ""lapsenteon"", että aletaan tehdä kilpaa. Eipä enää naurata ajatuskaan moisesta, kun tässä on kuukausia kulunut, eikä raskautta ole vielä kuulunut. Lähinnä pelottaa, kun molempien siskojen elämäntilanne on sellainen, että saattavat milloin vain aloittaa yrityksen, tod. näk. vuoden sisällä. Ikävää toivoa tällaista, mutta haluaisin raskautua ensimmäisenä, koska olen pisimpään yrittänytkin. Ei olisi kiva katsoa vierestä toisten onnea samalla, kun itse käy hormonihoidoissa. Aika itsekästä, mutta nyt olen vain rehellinen.
Mun viikko on alkanut aika kummallisesti. Ennen viikonloppua valkovuoto lisääntyi ihan normaalisti, mutta nyt ei lauantain jälkeen tule oikein mitään. Ei myöskään ole normaaleja jomotuksia, joita on aina ennen kuukautisia. Tissit on vähän hellänä, pms-raivarit meni jo ja maha on vähän sekaisin. Pissattaakin normaalia enemmän ja suuta kuivaa, vaikka juon mielestäni riittävästi. Odottelen kuitenkin tuhrua jo huomiseksi... Arvatkaa vaan, onko toiveet korkealla?! Viikonloppuna ei tosin alkoholi etonut ollenkaan. Olen ollut kerran aikaisemmin raskaana (sitä vauvaa en saanut pitää
) ja silloin ihmettelin, kun ei kalja maistunut. Nyt siis kp31/~32(28-37).
Mun viikko on alkanut aika kummallisesti. Ennen viikonloppua valkovuoto lisääntyi ihan normaalisti, mutta nyt ei lauantain jälkeen tule oikein mitään. Ei myöskään ole normaaleja jomotuksia, joita on aina ennen kuukautisia. Tissit on vähän hellänä, pms-raivarit meni jo ja maha on vähän sekaisin. Pissattaakin normaalia enemmän ja suuta kuivaa, vaikka juon mielestäni riittävästi. Odottelen kuitenkin tuhrua jo huomiseksi... Arvatkaa vaan, onko toiveet korkealla?! Viikonloppuna ei tosin alkoholi etonut ollenkaan. Olen ollut kerran aikaisemmin raskaana (sitä vauvaa en saanut pitää