(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nenne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nenne

Vieras
Seisot siinä edessäni. tunnen tuoksusi. Käteni hyväilee niskaasi, kuljetan kättäni kasvoillesi ja tunnen kevyen parransängen. Kuinka haluankaan suudella sinua. Kätesi kulkee pitkin selkääni, se saa minut värisemään. Suutele jo! Painaudun tiiviisti vartaloasi vasten kun vihdoin suutelet huuliani, näykit niitä nälkäisesti. Kutsuvasti jo hieman paisunut kalusi painautuu reittäni vasten. Tunnen kuinka vatsanpohjaani nousee odotus, toive sinusta sisälläni.

Paitasi alta paljastuu hieman karvainen rintakehäsi. Kuljettelen kättäni pitkin rintakehääsi ja hyväilen kevyesti nännejäsi. Värähdät hieman ja katselen kuinka nännisi kovettuvat. Suutelen niitä, vähän näykin. Kuljetan kättäni ja huuliani hitaasti kohti housujesi pullistumaa. Näykkäisen kaluasi kevyesti muutaman kerran farkkujesi päältä. Kuinka kaipaankaan sitä. Odotan tulevaa nautintoa malttamattomana.

Avaan housusi ja tipautan myös alushoususi nilkkoihisi, potkaiset ne pois. Upea kalusi seisoo uljaasti edessäni. Nuolaisen leikkisästi kalusi vartta. Hitaasti aloitan nuolemaan kaluasi, nuolen sen märäksi ja imaisen lopuksi suuhuni. Nautin jumalaisesta kalustasi. Nuolen ja nautin maustasi, suurudestasi, kovuudestasi. Tunnen kuinka kostun, kiihotun. Miten kovasti kaipaankaan sinua sisääni. Himoni on niin suurta että se tuntuu suorastaan kipuna pillussani. Mutta tänään, ihan pian otan sinut.

Imet sykkivää aisaani punaisilla huulillasi. Vetelet vartta hellästi edestakaisin. Melkein tulen, Nenne kohta räjäytäy minut jos vielä jatkat. Kannan sinut vuoteelle. Levität jalkasi...

Vedät pääni pois kalultasi. Haluat pienen tauon.. En sitä kovin mielelläni sinulle suo. Nautinhan kalustasi aivan liikaa, sen mausta, sen voimasta suussani. Kannat minut vuoteelle ja kun levität jalkani, huokaisen. Odotan innolla kieltäsi pillulleni, hyväilemään ruusuani. Haluan kielesi sisääni, sormesi hyväilemään. Upota sormesi sisääni, levitä kosteuteni joka paikkaan. Kun imet klittaani, lantioni nousee, pidän lujasti kiinni hiuksistasi ja ohjailen päätäsi pillullani. Kaipaisin sinua niin sisääni...ota minut lujasti NYT.

Nenne, Sinä saat minut sekoamaan lopullisesti. Varovasti sovitan melkein räjähdyspisteessä olevan sapelini huulillesi. Hitaasti työnnän sen tiukkaan pimppiisi. Nautit jokaisesta sentistä ja niitä on paljon. Otat kiinni pakaroistani, liukkautesi tekee kaikesta niin helppoa ja vastustamattoman taivaallista...

Kun hitaasti työnnyt, kiihkeänä odottavaan sopukkaani, henkeni salpautuu. Tulet varovasti, hitaasti, kiusaten. Kynteni uppoavat pakaroihisi ja vedän sinut tiiviisti kiinni minuun. Upea, voimakas kalusi tekee taivaallisen hyvää. Kuinka olenkaan kaivannut tätä! Lantioni myötäilee liikkeitäsi, käteni puristuvat tiukemmin pakaroihisi. Puren huultani, etten huutaisi nautintoani ääneen. Jalkani kietoutuvat ympärillesi, nostan lantiotani sinua vasten. Valuvan kostea pilluni imee kaluasi ahnaasti. Haluten kaiken. Odottaen huippuaan. Toivoen kuitenkin tämän kestävän vielä pitkään. Vetäydyt hetkeksi sisältäni pois, imaisen sinua muutaman kerran, maistaakseni omat makuni sinusta. Käännyn ympäri, olen kontillani edessäsi ja odotan sinua sisääni takaisin..

Nostat peppuasi, asetun taaksesi. Levität jalkojasi hiukan, ohjaan suonikkaan veitikkani takaapäin pimppasi huulille. Märkyys valuu reisiäsi pitkin. Kiusoittelen kukkulaasi kevyesti hieromalla sitä kalullani. Värähdät joka kerta kun se koskee sinne. Otan sinua tiukan hellästi lantiosta ja survaisen aseeni sisään, pohjaan saakka. Nyt et voi olla enää huutamatta. Pimppasi hieroo kaluani, löydämme rytmimme. Pidät punaisin kynsin kiinni sängyn rautaisista päätypienoista, olet painanut pääsi tyynylle. Poskillasi palavat punaiset läikät, silmäsi puoliavoimina katselet minua. Nenne, olet oma rakas jumalattareni...

..Kuinka taitavasti kuljetatkaan meitä nautinnossamme. Pääni on himosta ja nautinnosta sekaisin. Ajan tajuni häviää, tuntuu kuin olisin ollut aina tässä äärettömyyksiin vievässä nautinnon keinussa. Huomaamattani huudan nimeäsi samalla kun rystyset valkoisina puristan sängyn päätyä. Jestas, miten hyvää teet! Saisinko hieman ratsastaa sinulla? Käyt sängylle selällesi ja ohjaudut takaisin sisääni. Jokaisella kerralla sisääntulosi tuntuu huikaisevalta; kovalta ja vaativalta, mutta silti niin hellän antavalta. Aloitan hitaasti liikkua ylös-alas-ylös-alas. Pysähdyn, nautin paikallaanolostani, sinä sisälläni.. Pilluni supistelee kevyesti kalusi ympärillä. Kumarrun ja suutelen sinua, huulesi tuntuvat niin pehmeiltä, nautin. Nousen jälleen istumaan ja painan kätesi sängylle. Pidän käsilläni sinun kätesi sänkyyn sidottuna ja ratsastan jo villimmin päälläsi..

Veri kohisee päässäni. Silmiini piirtyy unenomainen kuva. Täyteläiset rintasi värähtelevät ratsastuksesi tahdissa. Otat miehisyydestäni kaiken irti, seivästyt kaluuni kahvaa myöten, aina kun painut alas untuvaiset karvasi koskevat minua alavatsaan. Suutelemme toisiamme, ei, kohta syömme melkein toisemme. Huudat ja valitat, pimppasi supistelee, tajunnanvievä orgasmi ravistelee Sinua, samalla hetkellä tunnet miten laukean sisääsi, kaluni sykkii, nytkähtelen, otat koko lastin huohottaen kuumaan koloosi...

tunnen kuinka järisyttävän voimakas nautinnon aalto kulkee vartaloni läpi, pilluni sykkii lujasti, odottaen sinua. Puristan käsiäsi vieläkin lujemmin ja nautin katsoessani kasvojasi samalla kun tunnen kuinka kalusi alkaa syöksemään kuumaa, huumaavaa nestettään minulle. Vartaloni tärisee nautinnostani. Katson silmiisi ja näen nautinnon, orgasmin tuoman lähes tuskan katseessasi. Hitaasti laskeudun yllesi ja suutelen sinua. Nautin sinusta valtavasti. Olen ylläsi tovin, ja sitten nousen. Spermasi valuu pitkin reisiäni ja laskeudun kalusi luokse ja nuolen sen mahloistamme puhtaaksi..

Voi Taivas, Nenne, miten teitkään minulle hyvää. Imet vieläkin tanakasti seisovaa paaluani, nuolet spermaani. Hyväilen tiukkaa, äskeisestä vähän turvonnutta pimppaasi, sieltäkin valuu nestettäni. Raukeina suukottelemme ja hellimme toisiamme. Kaksi täydellistä vartaloa täydellisesti tyydytettyinä. Lopulta otan Sinut varoen syliini ja kannan kylpyhuoneeseen. Ammeen lämpimässä vedessä pesemme toisemme ja juttelemme pieniä tuhmuuksia.

Rakas Nenne, miten odotankaan jo huomista...haluan niin kovasti tulla luoksesi taas...

Huuh, mikään ei maailmassa ole niin ihanaa, kuin kunnon, molemmille osapuolille järisyttävän nautinnon tuoma seksi.
Pidän tästä raukeasta olosta, joka seuraa totaalista laukeamista. Nautin suudelmistasi, silitän rintakehääsi, painan pääni kainaloosi.

Ammessa ollessamme, pesen hiuksesi, vartalosi, miehuutesi. Sinut kokonaan. Toivoisin sinun tekevän samoin minulle :) Veden jo alkaessa hieman viiletä, käteni ohjautuu ""vahingossa"" jalkoväliisi ja löytää etsimänsä. Jokohan sinut voisi taas kohta herättää? Istun syliisi ja tunnen kätesi hellinä rinnoillani. Ne odottivatkin jo kosketustasi, huuliasi. Kietoudun märkään, saippuasta liukkaseen vartaloosi nauttien.

Suutelen Sinua, huulillani hyväilen kaulaasi, otan jäykistyneet nännisi, pyörittelen niitä kielelläni, näykin niitä kevyesti. Nytkähtelet, kasvosi vääristyvät pohjattomasta nautinnosta ja halusta. Pidän Sinua tiukasti sylissäni, tunnet miten alan uudelleen elpyä. Kohottaudut vähän, kätesi löytää tykkini, joka on jälleen latingissa ja ampumavalmiina. Järkivähäni on paennut jonnekin nivusiin, tajuan vain sen että kohta Nenne otamme toisemme. Sovitat mahtiaisani tiukan kolosi suulle, lasket itseäsi sen verran että sinisenä sykkivä terskani uppoaa sisääsi. Rentoutat itseäsi, minua hartioista kiinnipitäen painat minut kokonaan sisääsi...vesi loiskahtaa...

Oih... Olen antanut niin paljon pillua, että olen käytöstä ihan väljä. En tunne piliäsi missään, vaikka hikisenä pumppaatkin koloani. Ota se ulos... Laita mieluummin käsi... Oooh, ihanaa. Kätesi uppoaa sisälleni kyynärpäähän asti. Laita toinenkin... kuinka kaunis näky, eikö?

Kokeile, mahtuuko tuo pöydällä oleva 1,5 l kokispullo. Ei ollut haaste, sehän suorastaan luiskahti väljään vittuun. Mutta minne se katosi? En tunne sitäkään. Työnnä sisälleni myös pöytä... ja tuolit... kiipeä sisälleni! Tanssi nytkähdellen emättimeni uumenissa, kutita sen seinämiä karvaisilla kourillasi... OOOOOOOOOO multa tuleeeeeeee!!!!!

(alkup. Nenne tässä...joku taisi vähän irstailla välissä)

Huulesi polttelevat kaulallani, rintani kaipaavat jälleen huomiotasi. Suutelen huuliasi, korvaasi, kevyesti puraisen olkapäätäsi, samalla kun käteni etsii tiensä komeuteesi. Hyväilen sitä hellästi. Hitaasti laskeudun takaisin syliisi, sinä sisälläni. Kiedon käteni kaulaasi, suutelemme hellästi. Liikun hyvin hiljaa sylissäsi. Kätesi puristavat pakaroitani. Nautin syleilystäsi. Voisin jatkaa tätä koko yön. Eihän meillä ole mihinkään kiire? Nautin vain niin kovasti, kun olet vaativana ja silti hellänä sisälläni.

Nousen kuitenkin yltäsi, vesi on viilennyt kylmäksi. Nousemme ammeesta ja otan pyyhkeen, kuivaan jäntevän miehekkään vartalosi, polvitun eteesi ja otan pussisi suuhuni..

Nojaudun taaksepäin kaakeliseinään, lihaksikkaat reiteni tärisevät. Käsittelet kivikovia pallejani hellin mutta määrätietoisin ottein. Hengitän katkonaisesti kun otat ison päällikköni suuhusi, imet ja nuolet ja vetelet sitä. En halua vielä laueta, katsot vähän huolestuneena minua, etten vielä tulisi...haluat minun kestävän vielä pitkään. Nostan Sinut seisomaan, nojaat seinään, upotan kieleni mehukkaaseen vakoosi. Painat päätäni pimppiisi, silität kevyesti geelattuja hiuksiani, sanot etten saa lopettaa tätä koskaan. Melkein jo tulet, käännyt, nojaat ammeseen ja käsket minua ottamaan Sinut takaapäin AIVAN HETI...

Rakastan nuolla kaluasi. Immaisen pussisi suuhuni ja imen niitä hellästi, samalla käteni hyväilee kaluasti napakasti. Et arvaankaan kuinka uskomattoman ihanasti tämä kiihottaa minua. Kerron sinulle, että kunhan olemme edenneet nautinnossamme eteenpäin, runsaasti eteenpäin, haluan sinun lopuksi laukeavan suuhuni. Haluan niellä ja omia sinusta kaiken! Huoahdat ja nostat minut seisomaan. Nojaan seinään ja tunnen kuinka kielesi nuolaisee, ensin hellästi, varoen. Sitten jo kovemmin ja vaativammin. Painan päätäsi lujemmin pillulleni ja toivon, että vielä jatkaisit tovin. Miten taitavasti kielesi leikkii pillullani, miten upeasti sormesi minua hyväilevätkään. Löydät kaikki salaiset sopukkani ja viet minut nautinnon äärirajoille. Huomaan kuitenkin, etten kestä, jos vielä jatkat. En halua vielä laueta. Haluan sinut sisääni ja pyllistän hemaisevan, kiinteän pyöreän pyllyni eteesi.

Puraiset pakaraani ja kiljahdan nautinnosta. Otat lujalla otteellaa kiinni lantiostani ja työnnyt rajusti kerralla sisääni, pohjaan asti. Jalkani pettävät alta, pitelet minua käsilläsi paikoillaan. Nautintoni on järkyttävän ihana, kun työnnyt sisääni. Otat minua lujasti ja nautin niin! Polveni hakkaavat ammeen reunaan, mutta en huomaa kipua lainkaan, nautin vain valtavasti otteistasi! Olet etsimäni mies! Se, joka osaa minut ottaa! Ota lisää!!!

Nenne, Sun rakkautes on mun valtatie. Painan melaani takaapäin sisääsi silmittömän kiihkon vallassa. Kaluni kiiltelee mahloistasi, näky kiihottaa minut suunniltani. Herkin sormin yllän hieromaan klittaasi...

...vastapäisestä peilistä näen kasvosi ja suunnattoman nautintosi. Kiinteät pakarasi saavat minut menettämään malttini, työntelen äärimmilleen paisunutta kaluani kosteankuumaan salaiseen puutarhaasi. Vaikka seisonkin tosi isona se menee sinne niinniin helposti. Huudat kun osun joka työnnölläni aivan pohjaan, nyt se ei satu, se tekee vain tosi nannaa. Toisella kädellä hieron nöpöttäviä tissejäsi, toinen käteni tekee höyhenenkevyttä hyvää klitoriksellesi...tiukasti pidän Sinut otteessasi...suoraa huutoa huutaen purkaudut, tiput polvillesi...

...polvillasi käännyt ja otat pimppisi nesteistä kiiltävän kaluni suuhusi, välillä vetelet sitä voimakkaasti välillä ihana kielesi lipoo terskaani, tunnen etten voi pidätellä enää. Laukean suuhusi, seuraavat tulikuumat spermat lentävät kasvoillesi ja rinnoillesi, näkymässä on jotain todella syntisen kiihottavaa, voipuneena lysähdän syliisi, lastini valuu vartaloasi pitkin pisaroiksi lattialle...

Voimakas kalusi sisälläni saa minut huutamaan ääneen. Kuinka uskomattoman rajusti minua otatkaan. Kuinka olen odottanut miestä, joka ottaisi minut näin! Kerrot minulle, miltä märkä, kiiltävä, kivikova kalusi näyttää kun se uppoaa kerta toisensa jlkeen märkään, turvonneeseen herkkuuni. Äänesi, puheesi, kiihottaa minua entisestään. Olen aivan sekaisin. Sormesi siirtyy hyväilemään klittaani. Se on jo minulle liikaa. Kun olet pienen hetken hyväillyt odottamassa ollutta klittaani, alan laueta. Huudan, karjun, puristan ammeen reunaa, puren kiihkosta huuleni rikki. Tuntuu kuin jumalattoman upea ukkosmyrky pyörisi sisälläni, salamat lyö nautintoa kehooni. Hidastat tahtiasi ja hitaasti valahdan voimattomana lattialle.

Käännyn sinuun päin ja näen silmieni edessä uskomattoman upean kovan kankesi. Se odottaa palkintoaan, vaatii sitä. Olen aivan lumoissasi. Nuolen pitkin, hitain kielenvedoin kalusi varttan, maistan pilluni maun kalultasi. Nam. Otat minua niskastani kiinni ja ohjaat kalusi suuhuni...

Siitähän tämä netti onkin kiva peli. Kukin saa luoda oman mielikuvansa. Jos sinä saat kiksin tai yrjötyksen siitä minkälaiseksi minut kuvittelet, niin sehän on sinun oman pääsi tuotos...

Lienee turha raapustaa tähän miltä oikeasti näytän, et sitä kuitenkaan usko... Varsinkin, kun tiedän täällä pörräävän muutaman ihmisen, jotka ovat tuntevat minut ihan livenä ja tunnistaisivat minut....

Kiitokset sinulle Man. Nautiskelin teksteistäsi kovastikin..

Rakkaalle Nennelleni

miten paljon haluaisin
tuntea tuoksusi
tuntea miten värähdät kun
kosketan Sinua

miten kovasti haluaisin
tuntea kun nyyhkyttäen tulet sylissäni
nähdä miten hymy huulillasi
nukahdat viereeni

haluaisin
että heräät vierestäni
aurinkoiseen lauantaiaamuun