(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ukkomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ukkomies

Vieras
en tiedä onko tämä oikea foorumi,mut mikä naisissa on kun ovat sinkkuja haluavat seksin saralla kokeilla kaikkea kivaa (kimppa,ulkona,sitomistaymm...)Mut kun pappi sanoo amen muututaan siveäksi.
Meillä esim. oli kuumaa seksiä ennen pappia mut sen jälkeen seksi ja rakastelu on muuttunnut rutiiniksi .Olen ehdottannut vaikka mitä mut ei kiinnosta MIKSI?

Ehkä naistasi ei todellakaan kiinnosta, eikä ole koskaan kiinnostanutkaan, mutta on sinua miellyttääkseen esittänyt kiinnostunutta. Ja enää ei koe tarvetta miellyttää sinua.

Tai sitten häntä on kiinnostanut, kiinnostaa edelleen, mutta ei juuri sinun kanssasi.

Mieleeni ei tule mitään erityisen valoisia vaihtoehtoja, ikävä kyllä.

Mielenkiintoista... todella. Mä oon kai vähän outolempi tossa mielessä, että sinkkuna ollessa ei kiinnosta mikään erikoinen seksissä mutta seurustellessa olisin halunnut vaikka mitä erilaisia seksijuttuja ja millon missäkin - mies vaan ei oikein syttynyt mun tapauksessa...

No voi pöljäke, kyllä se on ihan sitä että olette tulleet liian tutuiksi toisillenne, arki tullut mukaan kuvioihin ja enää ette ole samalla tavalla erillisiä kuin ennen naimisiin menoa.

Kyllä minäkin asuin mieheni kanssa yhdessä monta vuotta ennen naimisiin menoa. Mutta yhdessä asumisesta ja monta vuotta kestäneestä suhteesta huolimatta sitä ei ollut toisesta ihan samalla tavalla ""varma"" kuin nyt naimisissa ollessa...

En tiedä, jotenkin tuntuu ettei sitä seksiä jaksa enää harrastamalla harrastaa. Kyllä siitä nauttii ja hommailtua tulee kerran pari viikossa, mutta mikään erikoisempi juttu ei enää jaksa innostaa...

Paitsi aina silloin tällöin ;)

Ja toisaalta, ei ne erikoisemmatkaan jutut tunnu enää miltään, jos koko ajan joka kerta tavoittelee jotain erilaisempaa ja hienompaa petipuuhissa.

Sama juttu on alusvaatteissa.

Kotona pukeudun Sloggin Maxi-mallisiin beigeihin mummopöksyihin ja valkoisiin perusliiveihin. Mieheni on tottunut niihin. Mutta kun haluan vietellä mieheni, niin pukeudun seksikkäisiin mustiin tai punaisiin pitsialusvaatteisiin ja stringeihin jne. Siitä pukeutumisestakin menee se teho, jos mies aina näkee mun vaihtaessa vaatteita mun päällä sellaisia ""seksivetimiä"".

Jos joku nyt ymmärtää mitä tarkoitan ;)

Siis tiivistettynä: Välillä täytyy olla sitä tavallista ja tylsää perusseksiä, jossa kyllä saa orgasmin, mutta arvosanaksi tulee silti tyydyttävä tai hyvä, kohtalainen. Jos huippuseksiä olisi koko ajan, sitäkään ei enää kohta osaisi pitää minään.

Minä muuten sain 1,5 viikkoa sitten Laatuseksiä isolla ällällä... Ja täytyy todeta, että upeaa oli verrattuna meidän perusseksiin.

Jospa tässä vielä ennen syksyn tuloa lähtisi kerran ainakin mökille, niin voisi viettää Laatuaikaa ja harrastaa taas Laatuseksiä...

Son toi nainen niin kummallinen otus, että jos sillä on omasta mielestään pari kiloo liikaa tai jos on iskeny vaikka hiivatulehdus niin se päättää miehen puolesta ettei ole enää viehättävä. Sit, kun ei tunne olevansa viehättävä, hän on varma ettei toi mies anna ny kunnon kyytiä tai ainakaan se ei nyt nuole mua tai jos nuoleekin niin sitä oksettaa, kun olen tällanen ällö.. ja pikapano taas ei kiinnosta sitte yhtään!

Koeta siinä sitten sompailla ja miettiä, että missähän sitä taas mennään...

Pitäkää kunnon tauko seksissä. Sopikaa, että kuukauteen ei mitään. Merkatkaa sitten kalenteriin päivä, jolloin seuraavaksi SAA rakastella. Odottelu ja päivien laskeminen saa halut heräämään.

Sellaista se on salarakkaittenkin kanssa: heidän kanssaan on hienoa, kun tarjoilu pelaa niin harvoin ja tapaamisia on sompailtava mutkikkaasti kalenteriin. Kiihkeä odotus palkitaan.

Enzopa muuten oli harvinaisen oikeassa! :)

Niinhän se on, tunnistin itseni ;) Päätin miehen puolesta, että kun raskauden jäljiltä mulla on 5 kg ylimääräistä, niin olen ruma, eikä mies voi minua haluta ;D

Hmmm.. voi olla totta tuokin.

Mikä tahansa liikaa nautittu ruokalaji.. vie siis naiselta itseltään halut.. ja sit kun mies koettaa vakuuttaa, että ei haittaa eikä ole merkitystä onko se paino nyt kilon sinne tai tänne ja yhä edelleen aivan valtavasti himoan niin sit nainen alkaa kirkua että

""Sinä et enää rakasta minua! Sinä olet joku perverssi LIHOTTAJA!!!""

Yhteistyössä