(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tehdä?

Vieras
onkohan tää kolmenkympin kriisi vai mikä,olen käynyt kesän aikaan hässimässä 3 tapaamani vierasta naista vaimoni tietämättä ja pahinta on etten koe mitään syyllisyyttä.olenko jotenkin tyhmä vai enkö tajua mitä hommaan? ollaan oltu kaksi vuotta aviossa ja ei jotenkaan huvittais erota.vituttaa.

Istun nyt tässä kotinetissä suu täynnä kahvia, keksiä ja vaniljajäätelöä. Kristallipallopalstalla on monta uutta selvännäkijää auttamassa Ellejä. Ehkä he voisivat sinua auttaa. Minä en ole selvännäkijä. Olen kieroonkatsoja yh-Elli.

Minun exälle tuli neljänkympin kriisi ja hässittävää oli paljon.
Lopulta hän sitten päätyi naiseen, joka tyydyttänee hässimisen tarpeen. Viidenkympin villitys jäänee väliin.
En usko, että hänestä enää on uudelle kierrokselle.

Tuon viimeisen veellä alkavan sanan sinuna jättäisin kokonaan pois sanavarastosta. Olen suositellut sitä samaa aikuiselle tyttärelleni. Sana lipsahtaa kuitenkin suusta silloin tällöin. Ehkä Suomen kielitoimisto ottaa sen sanaluetteloonsa. Ei tuosta sanasta näköjään eroon pääse.

Missä ihmeessä tapaat niitä hässittäviä naisia. Kerro heille jo etukäteen, että sinulla on liian herkkä liipasinsormi.

Vaimolle älä kerro yhtään mitään. Normaalissa tapauksessa yövyt sohvalla ja sitten allekirjoitat eropaperit. Sanoin aina, että se on kertalaakista. Minusta se on hyvä nyrkkisääntö parisuhteessa.

Terapeutteja on joka lähtöön. City-lehden miesterapeutti on mielestäni paras. Minä ehkä olen sitten se maailman huonoin. Olen itseoppinut. Vastaanottoni on ainostaan täällä Elleissä vaihtuvilla nimimerkeillä.

Minun seurassa sinulla olisi erittäin turvallista olla. Olen ollut jo kauan selibaatissa. Ehkä seuraavan kerran hässit naismakuasi. Pystyasennossa seurustelu ainakin minusta on kaikista mielenkiintoisista. Ihan kuin nyt. Näin koko maailman silmien edessä. Eikö tämä olekin ihan mukavaa ja helppoa.

ja odota, odota ja odota... sillä mitä suurimmalla todennäköisyydellä jonain päivänä vaimosi saa touhuistasi tietää, ja se on menoa sitten. Sitten voit rauhassa miettiä, olitko tyhmä vai et? Silloin se vain on jo liian myöhäistä.

Yhteistyössä