ei osaa mittään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva puliakkako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva puliakkako?

Vieras
mä tajusin just etten oo hyvä missään.. en oo lahjakas missään... mulla ei mitään sellaista missä olisin erityisen hyvä edes vähänkään... en vieläkään tiedä mikä olis mun "unelma ammatti"... tympii tää nykyinen työ... tekis mielivaihtaa alaa mutku ei oo hyvä missää eikä oikeen ees tiedä mikä kiinnostaa mua... :(

Pitääkö sitä sitten olla josakin erityisen hyvä?

Ei mullakaan taida olla mitään asiaa missä sen kummemmin loistaisin...korkeintaan ihan sellaiseen perus keskitasoon yltään...ja se riittää kyllä mulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Ei mullakaan taida olla mitään asiaa missä sen kummemmin loistaisin...korkeintaan ihan sellaiseen perus keskitasoon yltään...ja se riittää kyllä mulle :)

Mä olen hyvä kampaaja ja äiti :) ! Säkin olet jossain hyvä!

no ku on jatkuvasti ympäröitynä sellaisten ihmisten kans jotka on tosi lahjakkaita ja tuntuu vaativan sitä samaa multakin... siks varmaan tunnen itseni niin huonoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Mä olen hyvä kampaaja ja äiti :) ! Säkin olet jossain hyvä!

Kyllä mä olen hyvä laulamaan ja pelaamaan koirien kanssa...mutta ei mulla kumpaankaan touhuun mitään megalahjakkuutta löydy. Molempia on treenattu paljon, enkä vieläkään ole kummassakaan lajissa huipulla...enkä varmaan tule olemaankaan.

Mutta mielestäni ei siis edes tarvitse olla :)

Yhteistyössä