Ei orgasmia yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
En saa edes vaikka mies nuolisi tai tekisi mitä, mutta yksin itseäni hieromalla saan todella nopeasti, koska tiedän juuri mistä koskea ja miten.

Kenelläkään samoin?

Tuntuu tyhmältä kun kaikki on silleen että mikä järki harrastaa seksiä, jos et saa. Mä rakastan sitä silti, vaikken saa.

Ei ole mitään orgasmipakkoa - ei edes rakastellessa. :)

Jos teistä molemmista tuntuu hyvältä, niin harrastatte seksiä niin paljon kuin ikinä huvittaa. Pakkomielteily orgasmista voi tehdä seksistä pakkopullaa.

Voithan toki näyttää miehelle, miten hierot itelles orgasmin. Tai samalla kun mies panee sua esim. lusikka-asennossa, hierot itseäsi. Ja erilaisia lelujakin voi käyttää. Mutta teette niin kuin teistä tuntuu parhaalta.

En minäkään miehen "käsittelystä" saa orgasmia vaikka mitä tekis. Homma hoidetaanki yhteistyönä, samalla kun mies rakastelee lähetyssaarnaaja asennossa hieron itseäni sieltä mistä tiedän sen ison O:n tulevan. Ei ongelmaa laueta näin ja yleensä tullaankin molemmat yhtä aikaa tällä "tekniikalla".

En ole minäkään saanut koskaan yhdynnässä orgasmia ja silti olen miestäni aktiivisempi tekemään aloitteita sängyssä.. Koska satun tykkäämään seksistä. En koe itseäni mitenkään vajavaiseksi.. Miehelleni se on ollut kova paikka ja ollaan tehty vaikka mitä erotiikan puolella ja koetettu hakea mulle sitä isoa O:ta. Pystytään puhumaan asiasta helposti ja yhdessä ollaan oltu kymmenem vuotta.
en saa orgasmia toisinaan itsetyydytykselläkään. Olen hyväksynyt itseni tällaisena ja nautin erotiikasta ja seksistä valtavasti. :)

[QUOTE="vieras";27618596]Eihän naisen tarviikkaan saada, pääasia että mies saa :) Mihin akat sitä orkkua muka tarvii :O[/QUOTE]

näinhän se on mies ottaa ja nainen antaa.

En vaan ymmärrä miten nautit seksistä ja erotiikasta jos et siitä fyysistä tyydystä saa.onko se hyvä sun egolle vai?siis oikeesti vaan kiinnostaa.siis apltä kysyn

Mä saan iha miten sattuu. Joskus vaikka kaksi kertaa kun nuolemme toisiamme. Joskus en millään konstein. Joskun vibran ja miesten käsien kautta. Yhdyntä on vähän erilaista saamista. Nautin niin kovasti siitä kun miesystäväni tykkää kun olen hänen päällään, jotta en edes tiedä saanko itse vähän vai paljon :)

Yhteistyössä