Ei oo totta

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Täällä pojat terveenä reilun viikon ja nyt taas hirvee räkätauti puhkes.
Mikäs syömättömyys kausi sulla?
En tajua miksei ruoka maistu. Kahdeksas päivä menossa niin että syön päivässä keskimäärin 2 palaa leipää ja 2 palaa suklaata :/
Väsymystä, stressiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Täällä pojat terveenä reilun viikon ja nyt taas hirvee räkätauti puhkes.
Mikäs syömättömyys kausi sulla?
En tajua miksei ruoka maistu. Kahdeksas päivä menossa niin että syön päivässä keskimäärin 2 palaa leipää ja 2 palaa suklaata :/
Väsymystä, stressiä?
Ainaki väsymystä. 6½ kuukautinen herää öisin ½-3h välein edelleen. *haukotus*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Siehän pökräät kohta, ellet ala syömään kunnolla!!! :/
Kyllä välillä jo huimaa. Sitte valittelen heikkoa oloa ja mies raivostuu ku en silti voi syödä :whistle: :ashamed: :/
On ennenkin ollut syömättömyyttä jos joku asia suretta tai stressaa mut ei ikinä näin montaa päivää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
mulla särkee niskaa ja päätä ja nivusta kolottelee. Ja juuri kuulostelin kanssa, et onkos flunssakin pukkaamassa... :xmas:

Mut ei se mittään, viikonloppu on täällä. :D
Minä innostun viikonlopusta vasta sitten kun saan miehen suostumaan olemaan sen aikaa lasten kanssa että saisin hetken nukkua ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreetta:
Meidänkin 8kk vanha heräilee yhä läpi yön mutta ruoka mulle silti maistuu :D . Onko sulla uupumusta tai sydänsuruja?
Siis kaipaan vaan hirveästi sitä että saisin nukkua vaikka 5-6 tuntia putkeen heräämättä. Se on minun unelma :D
Oishan se ihanaa! Mä olen jotenkin niin tottunut yöheräilyihin jo että jos vauva nukkuu pidemmän pätkän niin huolestun että mikä sitä vaivaa =). Mieskin tekee niin paljon duunia ettei voi useinkaan öitä valvoa silloin kun on kotona. olisko sulla joku joka tulis vaikka yöksi auttamaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kreetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreetta:
Meidänkin 8kk vanha heräilee yhä läpi yön mutta ruoka mulle silti maistuu :D . Onko sulla uupumusta tai sydänsuruja?
Siis kaipaan vaan hirveästi sitä että saisin nukkua vaikka 5-6 tuntia putkeen heräämättä. Se on minun unelma :D
Oishan se ihanaa! Mä olen jotenkin niin tottunut yöheräilyihin jo että jos vauva nukkuu pidemmän pätkän niin huolestun että mikä sitä vaivaa =). Mieskin tekee niin paljon duunia ettei voi useinkaan öitä valvoa silloin kun on kotona. olisko sulla joku joka tulis vaikka yöksi auttamaan?
Meidän vauva nukku kerran 5 tuntia putkeen ja siinä välissä minä jo heräsin tarkistamaan että hengittääkö se :LOL:
Eipä ole oikein ketään joka vauvaa suostuisi hoitamaan. Anoppi onneksi esikoisen kanssa touhuaa kerran pari viikossa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Eikö mies vois nousta vauvan kanssa yhden yön? vai imetätkö?
Imetän mutta vauva ei maitoa yöllä tarvia, lähinnä läheisyyttä. Miehelle jopa ehdotin mutta sepä käänsi selkänsä ja kävi nukkumaan :LOL:
Lypsä pulloon ja laita mies valvoo. Sä olet kohta aivan loppu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Eikö mies vois nousta vauvan kanssa yhden yön? vai imetätkö?
Imetän mutta vauva ei maitoa yöllä tarvia, lähinnä läheisyyttä. Miehelle jopa ehdotin mutta sepä käänsi selkänsä ja kävi nukkumaan :LOL:
Lypsä pulloon ja laita mies valvoo. Sä olet kohta aivan loppu.
Minusta tuntuu että mies vähän häpeilee sitä että minä olen väsynyt. Jos esimerkiksi appiukko kysyy että kuinka vauva on nukkunut niin sanoo "no kyllähän tuo vähän heräili". Antaa siis sellaisen kuvan että hän itse on joutunut valvomaan vauvan kanssa. Ei kehtaa myöntää että minä valvon ja olen sen takia väsynyt. "ihan hyvin jaksetaan" vastaa vaan. :|
 

Yhteistyössä