Ei oo totta! Olin oikeudessa, voitin jutun ja sain korvaukset. Nyt vastapuoli kysyy mylta FB:ssä, että sainko mä ikinä niitä rahoj

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Siis mitä hittoa?!? :o :laugh:

Tarina on pitkä, mutta lyhykäisyydessään homma menee niin, että eräs naisihminen levitteli minusta perättömiä väittämiä, teki perheestäni lastensuojeluilmoituksen, kävi yöllä oveni takana riehumassa ja uhkasi pahoinpidellä ja tappa minut.
Ko. nainen myös seurasi meitä autollaan, jätti auton tuulilasiin lappuja ja valokuvia, soitteli ja tekstaili törkyviestejä jne. jne. jne.

Tämän kaiken hän teki koska oli minulle vihainen. Hän kun koki että olin vienyt häneltä miehen. Todellisuudessa hän oli rakastunut mieheen jonka kanssa hän ei ollut päivääkään edes seurustellut ja joka oli kyllä täysin vapaalla markkinoilla kun minä hänet kohtasin.

Jaksoin tuota showta noin 1,5v kunnes tosiaan postiluukusta tipahti ls-ilmoitus. Silloin mulla kärvähti ihan totaalisesti ja lähdin siltä istumalta poliisilaitokselle nostamaan rikosilmoituksia kaikilla mahdollisilla nimikkeillä.

Syyttäjä nosti syytteen ja käräjillä sitten tavattiin. Voitin ja vastapuoli määrättiin maksamaan mulle korvauksia henkisestä helvetistä, sekä yhteiskunnalle muutama satalappunen sakkoja. Lisäksi tietenkin vastapuoli joutui korvaamaan asianajajani palkkion.

Oikeudessa oltiin 4 vuotta sitten ja nyt yhtäkkiä, viime yönä klo 01 jälkeen oli ko henkilö laittanut minulle yksityisviestiä (sitä siis voi laittaa vaikkei kaverina listalla olisikaan) jossa ilmoitti ettei halua häiritä päivääni (klo 1 yöllä?!?) mutta että hän haluaisi tietää olenko minä saanut ne rahat, kun ne kuitenkin hänen palkastaan on pois otettu.

Öh...tota...meinaako se niinkun nyt että ulosotto (josta maksujani siis aikoinaan lähdin perimään) on mahdollisesti varastanut hältä ne rahat ja nyt hän meinaa tarkistaa mun kauttani että ne on mulle tulleet? Vai mitä häh? Ja juuh, ihan en kuule ajatellut hälle vastata yhtikäs mitään.

Jos tää asia nyt hänen mieltään painaa, niin anteeksi vaan mutta hyvä juttu. Mun mieltä kun kokonaisuudessaan painoi yksi sun toinen juttu yli 2 vuoden ajan :kieh:

Ensinnäkin onnittelut siitä, että sinulla oli sisua viedä moinen häirikkö käräjille. Kuten itse kirjoitit, ei kannata vastata tuolle ihmiselle mitään. Luulen, että hän kokeilee kepillä jäätä, josko pääsisi jotenkin elämäänne sisään.

FB:ssa voi minun mielestäni laittaa asetukset niin, ettei ulkopuoliset voi laittaa yksityisviestejä.

Pelottavaa. Sehän sairas nainen tappoi sen kampaajan, laittoi unilääkettä rahkaan ja viilsi kurkun auki. Vei ruumiin autolla rantaan. (Helsingissä tapahtui pari vuotta sitten). Ja syynä oli se, että hän luuli, että tämä nainen oli vienyt (!!!) hänen ihastuksensa. Todellisuudessa uhri ei ollu edes vieny miestä, ei ollu mitään sutinaa. Mies kun tästä kuuli, tietty järkyttyi. Pidä varas. Ole tosi varovainen tollasen hullun kanssa. Hui!

Hei sä voit laittaa sille eston päälle, vaikkei oo sun kaveris. Sit kun se ettii sua niin ei löydä ollenkaan. Sä voit estää tolleen ihan tiettyjä tyyppejä kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ensinnäkin onnittelut siitä, että sinulla oli sisua viedä moinen häirikkö käräjille. Kuten itse kirjoitit, ei kannata vastata tuolle ihmiselle mitään. Luulen, että hän kokeilee kepillä jäätä, josko pääsisi jotenkin elämäänne sisään.

FB:ssa voi minun mielestäni laittaa asetukset niin, ettei ulkopuoliset voi laittaa yksityisviestejä.

Se ls- ilmoitus oli ratkaiseva asia. Se meni jo kertakaikkisesti liian pitkälle, koska silloin tilanteeseen sekoitettin mun lapsi. Ja sitä EI tehdä.

En tosiaan aio ikinä olla millään muotoa tekemisissä ko. ihmisen kanssa. En edes sen yhden yv:n vertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
varmaan kandee laittaa muuten ko. tyyppi estolistalle fb:ssa.

Miten...kerro ihmeessä miten sen teen niin teen tosiaan ihan välittömästi.

Etit sen ihmisen, meet sen profiiliin ja vasemmalta alhaalta sen kavereiden alta ilmanna/estä käyttäjä ja sitten ruksia estoon.

Viesti tosiaan kannattaa säästää, jos kaikki alkaa taas...

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Pelottavaa. Sehän sairas nainen tappoi sen kampaajan, laittoi unilääkettä rahkaan ja viilsi kurkun auki. Vei ruumiin autolla rantaan. (Helsingissä tapahtui pari vuotta sitten). Ja syynä oli se, että hän luuli, että tämä nainen oli vienyt (!!!) hänen ihastuksensa. Todellisuudessa uhri ei ollu edes vieny miestä, ei ollu mitään sutinaa. Mies kun tästä kuuli, tietty järkyttyi. Pidä varas. Ole tosi varovainen tollasen hullun kanssa. Hui!

Ollaan muutettu kahdesti ja puhelinnumerot on salaiset ja vaihdettu. Jotta tuo fb taitaa olla niitä ainoita paikkoja jonka kautta saa munhun yhteyden. Näin ainakin toivon.

Parempi tosiaan ettet vastaa tuollaiselle sekopäälle yhtään mitään. Pidä tuo viesti kuitenkin tallessa ja mahdolliset tulevatkin viestit niin sulla on tarvittaessa todistusaineistoa.

Yhteistyössä