Ei oo totta mä oon raskaana taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmailen

Vieras
Tää ei voi olla totta sanokaa että mä nään unta. Tein testin kun menkat myöhässä 2 vkoa ja selvät kaksi viivaa näytti. Miksi mulle käy aina näin... Kuopus puoli vuotta ja esikolla uhma. Mä en suoraan sanottuna kestä tätä...

Alkuperäinen kirjoittaja Harmailen:
Tää ei voi olla totta sanokaa että mä nään unta. Tein testin kun menkat myöhässä 2 vkoa ja selvät kaksi viivaa näytti. Miksi mulle käy aina näin... Kuopus puoli vuotta ja esikolla uhma. Mä en suoraan sanottuna kestä tätä...

mikset pinänyt polvia yhdessä niin et olisi vai patterit loppu

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
jos mä en halua raskaksi mä en tuu,en tajua näitä vahinko juttuja,eikö nykyään ehkäisykin on keksitty?

Mä tunnen läheisesti erään ihmisen, jolla kierukka petti...ja kierukan ehkäisytehon pitäisi olla parempi kuin e-pillereillä :/

En usko että koskaan pystyisin keskeytystä tekemään.. Ja tiedän myös sen että tottahan omaa lastaan aina rakastaa. Jotenkin vaan tuntuu että miksi meille kävi taas näin... Sairastun kuopuksen jälkeen synnytyksen jälkeiseen masennukseen enkä todellakaan jaksaisi tätä rumbaa tää alusta...

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
jos mä en halua raskaksi mä en tuu,en tajua näitä vahinko juttuja,eikö nykyään ehkäisykin on keksitty?

Mä tunnen läheisesti erään ihmisen, jolla kierukka petti...ja kierukan ehkäisytehon pitäisi olla parempi kuin e-pillereillä :/

mutsilla petti sterlisaatioklipsit...

En usko että koskaan pystyisin keskeytystä tekemään.. Ja tiedän myös sen että tottahan omaa lastaan aina rakastaa. Jotenkin vaan tuntuu että miksi meille kävi taas näin... Sairastun kuopuksen jälkeen synnytyksen jälkeiseen masennukseen enkä todellakaan jaksaisi tätä rumbaa tää alusta...

oliko käytössä ehkäisyä?

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

oliko käytössä ehkäisyä?

Kyllä kuten jo aiemmin mainitsin.

:hug:
En tiedä mitä sanoisin, mutta jaksamisia sinulle paljon.
Meidän ylläriplussa menee viikolla 27+0 ja mieli on jo melkoisesti muuttunut. Alku oli kyllä shokki, vaikka tiesin raskauden mahdollisuuden.
Mieti tarkkaan tulevaa, mitä haluat ja mitä haluat jaksaa..

Pahoittelen kommenttejani, jos ehkäisy on kerran pettänyt. Eikä tarkoitus ole loukata ketään, todellakaan!

Tiedän yhden naisen ja miehen, jotka harrastelivat seksiä ilman ehkäisyä ja ihan vaan sen takia, että kortsua oli niin ikävän tuntuista käyttää. :headwall: Ja kappas sitten tullaan raskaaksi ja vauvaa ei olla valmiita kuitenkaan pitämään! Abortti tuli kuvioihin mukaan. Ja tästä aiheesta sivuavat jutut saavat veren kiehumaan päässäni.

Vaihdetaan paikkoja... B)

Ei vaine, anteeksi huono vitsini. :snotty: Mutta pakko sanoa sen verran näille muille, että oikein hoidettu ehkäisy VOI todellakin pettää ja se VOI pettää kaksikin kertaa samalla ihmisellä: mun kaksi serkkuani ovat tästä erinomaisia todisteita. :xmas:

Mikään ehkäisy ei ole 100 % varma!!

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

juu joskus oikeasti käy niin :/

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

oliko käytössä ehkäisyä?

Kyllä kuten jo aiemmin mainitsin.

ups.. sorry luin huoimattomasti..

Yhteistyössä