Ei oo totta (huutiksesta)

oottelin maksua yli kuukauden, olen ennenkin ootellut - joustava kun olen. Mutta koskaan en tästä maksua saanut. Ja näin kävi näköjään aiemminkin tämän ostajan kanssa - vuosi sitten. Vasta palautteista huomasin ja muistin tämän hupihuutajan :/ Että harmittaa tällaiset, sanoisivat sitten heti suoraan jos eivät aio lunastaa!! Viimeksi sain kostonegan, katsotaan saanko taas :(

samma här
Mulla kanssa joustoa löytyy. ymmärrän että ihmisillä on muutakin elämää kuin huutis. Mutta nyt jäi 100e saamatta kun oli noita hupihuutajia. ärsyttää, jäi pääsiäisreissuun bensat ostamatta!

Mullekkin 2-4 viikkoa on ihan ok, kunhan kaupat syntyy. Ja ymmärtäisin senkin jos ostaja heti kertoisi ettei aio lunastaa. mutta tällainen harmikttaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja samma här:
Mulla kanssa joustoa löytyy. ymmärrän että ihmisillä on muutakin elämää kuin huutis. Mutta nyt jäi 100e saamatta kun oli noita hupihuutajia. ärsyttää, jäi pääsiäisreissuun bensat ostamatta!

Mullekkin 2-4 viikkoa on ihan ok, kunhan kaupat syntyy. Ja ymmärtäisin senkin jos ostaja heti kertoisi ettei aio lunastaa. mutta tällainen harmikttaa!!
Juu niin harmittaa, mulla tässä kyseessä 40? kaupat + toiset joista ei rahoja kuulunut eli yhteensä *laskee "kirjapidostaan"* 244? talven aikana!!! Ja sitten se olen minä joka saan mitä ihmeellisimpiä kostonegoja ja niiden perusteella kaikki eivät uskalla ostaa sitten multa :'(

Laitatteko te ensin tavaran postiin ja sitten saatte raht, jos saatte?

Ihan mielenkiinnosta kysyn?

Minä ainakin odotan raht ensin ja sitten laitan vasta tavaran postiin juuri sen takia kun ei tiedä mimmosta ihmistä liikkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:

Minä ainakin odotan raht ensin ja sitten laitan vasta tavaran postiin juuri sen takia kun ei tiedä mimmosta ihmistä liikkuu.
Vasta postiin, kun saan rahat. Mutta harmittaa se silti kun on joustava ja suostuu pyynnöstä ootteleen maksua kauan ja sitten ei saakaan koskaan rahoja :'(

Mä postitan yleensä samana päivänä kun on ilmoitettu että on maksettu,vaikkei mulla näykkään maksu vielä.Tarkistan huutajan palautteet ja jos ne on hyviä niin sillon toimin näin.

Tykkään ripeistä kaupoista. =) Aina oon rahani saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:

Vasta postiin, kun saan rahat. Mutta harmittaa se silti kun on joustava ja suostuu pyynnöstä ootteleen maksua kauan ja sitten ei saakaan koskaan rahoja :'(
ja vieläpä saa itse tästä kostonegat :headwall:

Huom
minä en ymmärrä yhtä ostajaa.
Hänellä oli virheetön tausta eli pelkkää positiviista. odottelin itse kaksi viikkoa yhteydenottoa, laitoin sähköpostia ja tekstaria -ei tullut vastausta. Oli kuulemma koko perhe sairaana. Pahoitteli kovasti kun viimein laittoi tekstarin, maksoi tuotteen ja kaikki oli ok.
Kuitenkin hänellä on samalta ajalta ja myöhemminkin pari negaa (yksi jopa osta heti), joissa odotellaan edelleen yhteydenottoa. Mitä ihmettä? Luulisi, että jos ihminen on ollut sairaana, hoitaisi kaikki kaupat sitten kunnialla loppuun, kun paranee, eikä vaan yhtä...
Outo juttu.

Mua ottaa päähän, kun jut myytiin huutonetissä yksi tuote (kaluste). Laitettiin myös -osta heti hinta ja joku sitten kuittasikin sillä tämän tuotteen itselleen. MUTTA me myytiin se siksi kun olemme kohta muuttamassa ja tämä kalusste ei uuteen kotiin mahdu.
No ostaja laittoi minulle viestiä että oli ostanut tämän itselleen.
Laitoin sitten takaisin että milloin pääsisi hakemaan niin vastaus oli että : Ensi kuun lopussa tullaan, puratkaa valmiiksi!
Prkl :headwall: nyt siis joudumme kuskaamaan tuon uuteen kotiin ja vielä odottelemaan kuukausi ennen kuin tulevat sen noutamaan :kieh:
Että sellasta! Ja tuo asenne millä viestin laittoi... :/

Yhteistyössä