Ei oo tosi! Vai onko??

Oon tässä muutaman päivän netistä tuplarattaita katsellut ja kaikissa näyttää olevan niin, että vauvat ovat aina eteenpäin. Siis eivät näe työntäjää. Monissa tavallisissa vaunuissa työntöaisanhan saa käännetty mutta eikö näin ole sisarusrattaissa?
Tyhmää jos asia on näin!!
 
jaaa
Aika monissa aisan saa käännettyä tai ratasosan. Itsellä on sellaiset, joissa lapset on eteenpäin. Mä olen tykännyt niistä aivan älyttömästi. Kaksosille en ostais, mutta vauvalle ja taaperolle verrattomat. Ei tuo 2v jaksa enää kattoa vain äidin naamaa:)
 
"pöö"
meillä oli oran tuplat ja niissä koppa kääntyi. Jos on eri ikäiset lapset tuplissa, silloion carenat on hyvät vauvan saa kopassa työntäjää päin ja isomman eteenpäin. Meillä ainakin isompi tykkäsi tarkkaillaa maailmaa.
 
"Kaisa"
Carenaa kyl suosittelen.. rehellinen väliseinä lasten välillä + siihen saa erillisen kopan jolloin vauva kulkee kasvot työntäjään päin (niin kauan ku koppaan mahtuu). Miinus on se ettei ole säädettävää aisaa
 
fgr
http://www.lauranlastentarvike.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/23072008-84852/Products/1677

tuommoset löysin yks päivä kun mietin samaa.. :p onkohan kellään kokemusta nuista?
 

Yhteistyössä