Ei oo todellista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hymy vittuilee, näin mä veikkaisin.

ei mut oikeesti ei ne voi lähettää ton näköstä naista playboyhin! niinku suomessa ei muka olis muita paljon nätimpiä naisia!?
voi noloo :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

ei mut oikeesti ei ne voi lähettää ton näköstä naista playboyhin! niinku suomessa ei muka olis muita paljon nätimpiä naisia!?

Minäkin ajattelin, että helvetin noloa.. tekee hallaa suomalaisten naisten maineelle tollanen muodoton tyrkky... mä häpeisin itseäni jos mulla ois tollanen lähihistoria, en todellakaan kirjottaisi siitä vielä jollekin maailman kovimmalle panomiehelle, joka sitte varmasti seuraavissa bileissään nauraa sitä kirjettä kaikkien niiden näyttelijöiden ja muusikoiden ym oikeiden julkkisten kanssa jotka kuulemma bilettää siellä kartanossa.... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja muutan kansallisuuttani...:

Minäkin ajattelin, että helvetin noloa.. tekee hallaa suomalaisten naisten maineelle tollanen muodoton tyrkky... mä häpeisin itseäni jos mulla ois tollanen lähihistoria, en todellakaan kirjottaisi siitä vielä jollekin maailman kovimmalle panomiehelle, joka sitte varmasti seuraavissa bileissään nauraa sitä kirjettä kaikkien niiden näyttelijöiden ja muusikoiden ym oikeiden julkkisten kanssa jotka kuulemma bilettää siellä kartanossa.... :laugh:

Ihan kun jonkun aikaa sitten olisi ollut juttua lehdessä ettei niitä bileitä enää järjestetä?
En tiedä kyllä.
Myötähäpeä on anyway suuri, vaikka on tietty hyvä homma et Tukiaisella riittää itseluottamusta.

Alkuperäinen kirjoittaja muutan kansallisuuttani...:

niimpä!
"varmaan hughia kiinnostaa kovasti kelle mä on tekstaillu elämäni aikana ku se on niin GLAMUURIA tekstailla miesten kaa."
ja sitte joka kuvassa on takana teksti
"tässä löhöilee tukiainen 3000 euron bikinit päällä ja vaaleenpunaset 2000 euron korkkarit jalassa. päässä 5000 tiara. meikin tekoon meni 40 kiloa meikkivoidetta ja 50 kiloa luomiväriä. hiuspidennykset on tehty ekologisesti luonnollisista syistä kuolleen hevosen häntäkarvoista"

ollaan me suomalaiset nättejä... toivottavasti hughi tietää että me ei olla kaikki tollasia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mulla tulee joku Spede-show mieleen tästä. Eihän tuo VOI olla vakavasti ajateltu juttu, eihän?

Mä muistan kohtauksenkin!

Hannele Lauri istuu puiston penkillä ja taustalla soi Vivaldin Neljä Vuodenaikaa. Vesku Loiri hiipii hiljaa takaapäin ja iskee kädet kiinni tisseihin. Hannele pomppaa ylös penkiltä, heiluttelee käsilaukkua ja huutaa "SIKA SIKA SIKA".

Ou mai gaad :o Törkeä kuva! Siis ne playboy naiset on oikeesti tosi kauniita ja tuohon verrattuna varmaan 20kg laihempia :whistle: Hirmu silmä pussit. On heittäytynyt tyhmäksi bimboksi (vai tarvitsikohan edes yrittää heittäytyä..). Playboy kuvat on paljon laadukkaampia ja kauniita. Kyllä tolla kuvalla johonkin Suomen Jalluun pääsee :laugh:

Yhteistyössä